قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره و بیان کرد: در 10 ماهه نخست سالجاری 681 واحد مسکونی در شهرها و روستاها برای مددجویان تامین شده است.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۲۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اولویت‌های اساسی کمیته امداد است، اظهار داشت: در 10 ماهه امسال 181 واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا ساخته شده است.

وی همچنین به ساخت مساکن مددجویی در روستاها اشاره کرده و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی ماه  500 واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

ملامهدی خاطر نشان کرد: بطور متوسط روزانه حدود 3 واحد مسکن در ۹ ماهه سال‌جاری در مناطق شهری و روستایی استان برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و 806 واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده که بطور متوسط روزانه 6 واحد را شامل می‌شود.

ملامهدی به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره کرده و گفت: با همکاری مشترک این دو نهاد و کمک‌های خیران در نظر داریم تا پایان امسال یک هزار واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان خرید یا بسازیم.

ارسال نظرات