با همکاری بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی؛

681 خانواده مددجو در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شدند

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان شرقی به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره و بیان کرد: در 10 ماهه نخست سالجاری 681 واحد مسکونی در شهرها و روستاها برای مددجویان تامین شده است.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۲۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، غلامعلی ملامهدی با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان از اولویت‌های اساسی کمیته امداد است، اظهار داشت: در 10 ماهه امسال 181 واحد مسکن شهری برای مددجویان آذربایجان شرقی خرید یا ساخته شده است.

وی همچنین به ساخت مساکن مددجویی در روستاها اشاره کرده و گفت: از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی ماه  500 واحد مسکن روستایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان احداث شده است.

ملامهدی خاطر نشان کرد: بطور متوسط روزانه حدود 3 واحد مسکن در ۹ ماهه سال‌جاری در مناطق شهری و روستایی استان برای مدجویان تحت حمایت کمیته امداد تامین شده است.

وی ادامه داد: یک هزار و 806 واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان نیز تعمیر شده که بطور متوسط روزانه 6 واحد را شامل می‌شود.

ملامهدی به تفاهم نامه مشترک کمیته امداد با بسیج سازندگی سپاه استان اشاره کرده و گفت: با همکاری مشترک این دو نهاد و کمک‌های خیران در نظر داریم تا پایان امسال یک هزار واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی استان خرید یا بسازیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار