خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) گفت: پرتاب ۱۳ موشک به عین الاسد سیلی سختی بود که دشمن را در هم شکست
کد خبر: ۹۲۱۹۰۳۹
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی دیباجی در جنع بسیجیان پایگاه اهل بیت سمنان اظهار کرد: در زمان شاه فحشا رواج زیادی داشت و این شرایط را برتر می‌دانستند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) افزود: خداوند امامی را اورد که ملت را نجات بدهد و ملت ما قدردان هستند و یکی از راه‌های این قدردانی انتخاب درست و اصلح است.
وی خاطرنشان کرد: خداوند به ملت ایران نعمت بزرگ ولایت و مرجعیت را داده است که همگی باید قدردان و گوش به فرمان این نعمت باشیم
حجت الاسلام حسینی دیباجی ادامه داد: تا کنون دین اسلام ۳ سیلی سنگین به دشمنان زده است؛ سیلی نخست را میرزای شیرازی و دومین سیلی را امام با انقلاب زد و شاه را بیرون کرد؛ سومین سیلی را آیت الله سید علی خامنه‌ای (مدظله العالی) در پرتاب ۱۳ موشک به عین الاسد زد که دشمن را خورد کرد؛ دشمن چنان شرمنده شده است که نمی‌تواند خسارات خود را اعلام کند.
وی تصریح کرد: اسلام بود عزت را برای مردم به ارمغان آورد و ایران اسلامی امروز به برکت دین ناب محمدی در دنیا اقتدار و قدرت و اعتبار دارد
وی با تاکید بر اهمیت انتخابات آینده گفت: در انتخاب فرد اصلح باید دقت فراوان داشته باشیم چراکه مجلس قوی و یا ضعیف می‌تواند کشور را به اوج و یا زیر بکشاند.
مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) بیان کرد: باید به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخاب فرد اصلح دقت کنیم و فرد مورد نظر را به درستی ارزیابی کنیم تا انتخاب ما خدایی ناکرده بر خلاف اهداف و آرمان های، ولی فقیه نباشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها