مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: دومین همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور،به همت بسیج مداحان کشور و با حضور ۱۰ نفر از شاعران و نغمه سرایان اهل سنت سیستان و بلوچستان و نغمه سرایانی از سراسر کشور در شهرستان سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۴۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷

سروان پاسدار محمد جواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: دومین همایش نغمه سرایان اهل سنت کشور، به همت بسیج مداحان کشور و با حضور ۱۰ نفر از شاعران و نغمه سرایان اهل سنت سیستان و بلوچستان و نغمه سرایانی از سراسر کشوردر شهرستان سنندج برگزار شد.


وی افزود: شرکت کنندگان این همایش که ۲۶ بهمن ماه به تهران و سپس به کردستان اعزام شده بودند، در ۲۸ بهمن ماه در این همایش کشوری حضور یافتند.

سروان جامعی بیان کرد: این اعزام در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ وحدت اسلامی، انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دشمن از هر طریقی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند، یکی از راه‌هایی که دشمن می‌خواهد از طریق آن به مقاصد شومش دست یابد ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی در جامعه امروزی است، لذا بهره مندی از ظرفیت شاعران و گروه‌های همخوانی موجود در جامعه اهل تشیع و تسنن در راستای وحدت عاملی برای خنثی سازی توطئه و تهدیدات دشمن است.

این مسئول تصریح کرد:بسیج مداحان از اقشار مهم و تاثیر گذار در سطح جامعه بوده و در واقع پل ارتباطی بین هنر و جامعه هدف است، که این اعزام با هدف تقریب مذاهب و اتحاد و پیوستگی در پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب انجام شده است
ارسال نظرات