خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: معیشت و اشتغال مطالبه اصلی مردم است و باید افرادی را انتخاب کنید که دارای طرح و برنامه هستند و توانایی حل مشکلات را دارند؛ البته طرح و برنامه آن‌ها نباید فقط یک شعار باشد و در این زمینه باید از متخصصان و صاحبان نظر کمک گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۴۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در گفت‌وگوی تلویزیونی با اشاره به انتخاب مسؤولین در ایران با رأی مستقیم و غیرمستقیم مردم، اظهار کرد: معمولاً دشمن برای کشور ایران در موضوعات گوناگون برنامه دارد و حضور مردم در تمام صحنه‌ها می‌تواند توطئه‌های دشمن را خنثی کند که مردم نیز از قبل از انقلاب تاکنون همواره در صحنه حضور داشتند.

وی افزود: اگر امروز مشکلات معیشتی و اشتغال جوانان وجود دارد بخش عمده آن مربوط به نمایندگان است و اگر مجلس یک مجلس تراز انقلاب و در شأن مردم باشد بسیاری از مشکلات کاهش پیدا می‌کند.

معیشت و اشتغال مطالبه اصلی مردم است

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به لزوم انتخاب نماینده‌ای که دغدغه مردم را دارد، عنوان کرد: زمانی که مجلس پشتوانه مردم داشته باشد مطالبات مردم را راحت‌تر از مسؤولین پیگیری می‌کند و نمایندگان استان می‌توانند مطالبات به‌حق استان را پیگیری کنند و در وضعیت استان تأثیرگذار باشند.

وی گفت: معیشت و اشتغال مطالبه اصلی مردم است و باید افرادی را انتخاب کنید که دارای طرح و برنامه هستند و توانایی حل مشکلات را دارند؛ البته طرح و برنامه آن‌ها نباید فقط یک شعار باشد و در این زمینه باید از متخصصان و صاحبان نظر کمک گرفت.

موسوی فرد با اشاره به اهمیت اعتماد به جوانان، اظهار کرد: نگاه عشیره‌ای، قومیتی و دوست بازی در انتخاب نماینده مجلس کنار گذاشته شود و فردی انتخاب شود که قوی و حلال مشکلات باشد.

به فردی که میلیاردی در حال هزینه است رأی ندهید

وی افزود: برخی کاندیدها در شهرستان‌ها بی‌رویه هزینه می‌کنند و تمام دیوارهای شهر را پوستر نصب می‌کنند و بهترین شاخص برای مردم این است که به فردی که میلیاردی در حال هزینه است رأی ندهند.

موسوی فرد گفت: بدون اجازه صاحب‌خانه حق چسباندن پوستر را ندارید و هزینه پاک‌سازی نیز به عهده شهرداری است که یک حق‌الناس است و در این میان نیز افراد فرصت‌طلب به دنبال هزینه کردن برای نامزدها هستند که در جای دیگر از جیب نماینده خرج کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: تدین و تقوا، توان مدیریتی، تنفر از فساد، حفظ عزت و کرامت ملت، اخلاق و احساس مسؤولیت، مرزبندی روشن با دشمن، ترجیح مسائل کشور و نظام بر مسائل منطقه‌ای، صبر و بصیرت و ساده‌زیستی و پرهیز از اشرافی‌گری مهم‌ترین ویژگی‌ها برای انتخاب یک نماینده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها