نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان، گفت: هرچه که هزینه و تلاش شود تا خدمتی برای خانواده‌های ایثارگران انجام دهیم، باز هم کم است.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۶۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در دیدار با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، اظهار داشت: هرچه که به خانواده ایثارگران خدمت شود و هزینه کنیم، باز هم نتوانستیم بخش کوچکی از دینمان به آنان را ادا کنیم.

وی خاطر نشان کرد: جامعه ایثارگران برای حفظ نظام و انقلاب زحمات بسیاری کشیده اند و ما هر چه به آنان خدمت کنیم نمی‌توانیم دینمان را به آنان ادا کنیم.

وی اضافه کرد: توجه به مباحث فرهنگی خانواده شهدا باید در اولویت کار قرار گیرد و در این حوزه و برای انجام خدمات بهتر با توجه به محدودیت‌هایی که وجود دارد، می‌توان از تجمیع امکانات و خدمات بهره گیری کرد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در پایان گفت: ما به پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران که وظیفه خدمت به خانواده ایثارگران را بر عهده دارند غبطه می‌خوریم.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور نیز در این دیدار، اظهار داشت: در سطح کشور قریب به ۳ میلیون ایثارگر با مجموع خانواده هایشان را تحت پوشش این بنیاد قرار داده ایم.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثار گران به عنوان بخشی از نمایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بخش مسکن، اشتغال در مان و ... خدمات لازم را به خانواده‌های ایثارگران ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده‌های آنان را نداریم و فاصله قابل توجهی در این زمینه را شاهد می‌باشیم.

وی با درخواست کمک از ائمه جمعه در امورات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: ۱۱ ونیم هزار میلیارد تومان به صورت سالانه برای حقوق و ۴ هزار میلیارد تومان برای بیمه خانواده‌های ایثارگران، هزینه می‌شود و این درحالی است که سالانه به بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

وی تاکید کرد: مدیریت و هدایت برنامه‌های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و توجه ائمه جمعه به این بخش می‌تواند عاملی برای دور نشدن از مسیر درست و رسیدن به اهداف باشد.
ارسال نظرات