فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رسالت مسئولان در قبال مردم با الگوگیری از شهدای معزز تاریخ‌سازی، باورسازی و فرصت‌سازی است.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۶۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹

فرمانده سپاه اردبیل: رسالت مسئولان در قبال مردم باورسازی و ایجاد فرصت‌ است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  سردار پاسدار جلیل بابازاده بعد از ظهر امروز در مراسمی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در اداره کل امور مالیاتی اردبیل اظهار داشت: رسالت مسئولان در قبال مردم با الگوگیری از شهدای معزز تاریخ‌سازی، باورسازی و فرصت‌سازی است.

وی با اشاره به این که هنر مردان خدا این است که در زمان مشکلات و سختی‌ها در کنار همدیگر باشند بیان کرد: در عصر کنونی تک تک ما وظایف و رسالت خطیر و حساسی بر عهده داریم که آن هم بسیجی ‌وار عمل کردن است چرا که همدلی و وحدت راه رسیدن به سعادت و خوشبختی است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اگر ملت ایران اسلامی در زمان جنگ به پیروزی رسید به دلیل همبستگی و اتحاد ملت ایران بود که با رهبری داهیانه امام راحل سازماندهی یافت و توانستیم نقشه‌ها و توطئه‌های ننگین دشمنان را خنثی کنیم که این مسئله نیازمند تبیین و نهادینه‌سازی است.

بابازاده با اشاره به ایثارگری‌های شهدای والامقام کشورمان در هر عرصه نیز بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس با وجود اینکه بسیاری از کشورهای غربی علیه ایران بودند ایران توانست با لطف و یاری خداوند و با جانفشانی ها و ایثارگری‌های مردم که با پاکدامنی و تبعیت از ولایت فقیه وارد میدان و عرصه جنگ شده به پیروزی رسیدند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی نیز بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان را مدیون خون پاک شهدای والامقامی همچون شهید سلیمانی‌ها هستیم که در هر مقام و سمتی برای پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی جانفشانی کرده و از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار