مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده گفت: اقشار مختلف مردم به ویژه بانوان در برگزاری انتخابات باشکوه نقش مهمی و اساسی دارند.
کد خبر: ۹۲۱۹۰۷۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵

 حجت الاسلام غلام‌حیدر جهانبان امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نقده با اشاره به اینکه میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) را پشت‌سر گذاشته‌ایم، اظهار کرد: فعالیت‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضرت زهرا (س) باید الگوی بانوان قرار گیرد.

وی ادامه داد: زنان  با الهام از حضرت زهرا (س) در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی اعم از راهپيمائی 22 بهمن، مشاركت در انتخابات، حضور در آئين نماز جمعه و ديگر عرصه ها نقش مهم و موثری داشته‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اميدواريم با ايفای نقش بانوان، شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات ماه جاری بوده و حماسه ملی ديگری را شاهد باشيم.

وی در بخش ديگری از صحبت های خود گفت: بايد با حوصله و تدبير و با استفاده از روش های كارآمد و موثر و بهره گيری از عقل و منطق در همه حوزه های سياسی، اجتماعي و اصلاح امور وارد عمل شد و نبايد فراموش كرد كه نقش بانوان در اين زمينه ها بسيار برجسته و موثر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نقده اظهار کرد: مهم‌ترین درسی که می‌توانیم از حضرت فاطمه زهرا (س) فرا بگیریم این است که در عمل ولایتمدار بوده و پیاده کننده منویات رهبری باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات