سردار حمید دامغانی گفت: ۳۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی برای سال ۹۹ در دستور کار سپاه استان سمنان قرارگرفته است.
کد خبر: ۹۲۱۹۱۴۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه محرومیت‌زدایی از سیاست‌های جدی سپاه پاسداران در سال آینده است، اظهار داشت: ۲۰۰ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال روستایی در مناطق محروم راه‌اندازی شد.

وی بابیان اینکه ۳۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی برای سال ۹۹ در دستور کار سپاه استان سمنان قرارگرفته است، افزود: این پروژه‌ها باهم‌افزایی و همکاری کمیته امداد می‌تواند برای رفع نیازهای مسکن اشتغال و بسیاری از موارد دیگر ویژه مددجویان باشد.

فرمانده سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه معاونت اجتماعی محله‌های اسلامی سپاه در ۲۳ محله در تمام نقاط استان در حال فعالیت هستند، خاطرنشان کرد: هم‌افزایی و پرهیز از موازی کاری باهدف خدمت‌رسانی به مناطق محروم در اولویت نخست این دو نهاد قرار دارد.

دامغانی بابیان اینکه نقاط مشترکی بین کمیته امداد و سپاه وجود دارد و مهم‌ترین آن کمک به محرومان است، یادآور شد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی بسیج سازندگی سپاه اولویت کار خود را در خدمت به مردم مناطق محروم دانسته و تا جایی که توان دارد به نقش خود عمل می‌کند.

وی در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم در دهه فجر سال جاری بیان کرد: دست نصرت الهی از بدو انقلاب وجود داشته و حضور همیشگی مردم بار دیگر به جهانیان ثابت کرد که مردم پای انقلاب خودشان ایستاده‌اند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها