با همت بسیج سازندگی بهشهر؛

مددجویان بهشهری صاحب خانه شدند/ ۲۴ واحدمسکونی تحویل و ۴ واحد دیگر اسفندماه افتتاح می‌شود

از مجموعه ۲۸ واحد خانه محروم برنامه‌ریزی شده برای تحویل در سال ۹۸ از سوی بسیج سازندگی بهشهر، ۲۴ واحد تحویل داده شده و ۴ واحد نیز در ماه اسفند افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۱۵۴
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پورقربان در حاشیه افتتاخ خانه محروم در طی گفتگویی با اشاره به محرومیتزدایی گفت:به همت گروه‌های جهادی بسیج سازندگی بهشهر و کمیته امداد ،سه واحد خانه محروم در روستا‌های کیاسر چالکده و زاغمرز مورد بهره‌برداری قرار گرفت تا صاحبان آن در منزلی جدید و نو به ادامه زندگی بپردازند.

فرمانده سپاه بهشهر با اعلام اینکه  واحد‌ها با هزینه تقریبی حدود ۱۸۰ میلیون تومان در مدت ۶ ماه آماده شد ، افزود: برای هر واحد مبلغ ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

پورقربان در ادامه از افتتاح ۲۴ واحد خانه محروم در امسال خبر داد و گفت: از مجموعه ۲۸ واحد خانه محروم برنامه‌ریزی شده برای تحویل در سال ۹۸ از سوی بسیج سازندگی بهشهر، ۲۴ واحد تحویل داده شده و ۴ واحد نیز در ماه اسفند افتتاح خواهد شد.

به گفته فرمانده سپاه بهشهر ساخت خانه‌های محرومان در مناطق آسیب‌دیده و دوردست  یکی از مأموریت‌های واگذار شده به بسیج سازندگی بوده که  این پروژه‌ها در سطح شهرستان از سوی کمیته امداد و بهزیستی تحویل بسیج سازندگی داده شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها