خبرهای داغ:

ثبت نام کاروان خانوادگی دل‌های با صفا در شاهرود

مسئول اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه ناحیه شاهرود گفت:ثبت نام راهیان نور کاروان دل‌های با صفا در شاهرود از اول اسفندماه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۹۱۷۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۹
جعفر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برپایی دومین کاروان راهیان نور خانوادگی دل‌های با صفا در شاهرود اظهار کرد: با توجه به استقبال عموم مردم از اولین اردوی خانوادگی کاروان راهیان نور در سال گذشته امسال نیز با برنامه ریزی انجام شده برای دومین سال متوالی کاروان راهیان نور خانوادگی شهرستان شاهرود برگزار می‌شود.
وی افزود: زمان ثبت نام از اول اسفندماه الی ۲۰ اسفندماه در کانون جوانان بسیج واقع در خیابان امام خمینی (ره) شاهرود می‌باشد که علاقمندان می‌توانند در صبح‌ها از ساعت ۸ الی ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ با مراجعه به این کانون ثبت نام کنند.
مسئول اردوئی، راهیان نور و گردشگری سپاه شاهرود خاطر نشان کرد: زمان حرکت کاروان ۲۷ اسفندماه از شاهرود ساعت ۱۴ و اقامت در قم انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه هزینه سفر برای هر نفر ۹۵ هزار تومان است گفت: برای افراد زیر سه سال سفر رایگان است.
اسماعیلی با بیان اینکه این اردو در قالب ستاد مردمی اداره می‌شود افزود: در صورت هرگونه سوال یا پرسش علاقمندان می‌توانند با شماره‌های ۰۹۰۳۸۷۳۶۲۸۹ و ۰۹۰۲۴۲۷۵۰۵۲ تماس حاصل نمایند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها