محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران سنندج برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: برگزاری اینچنین برنامه های برای پاسداشت خدمات و زحمات بزرگان و خادمان جامعه ضروری و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۱۹۱۹۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
حجت الاسلام والمسلمین جعفرنژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان سنندج اظهار کرد: برگزاری اینچنین برنامه های برای پاسداشت خدمات و زحمات بزرگان و خادمان جامعه ضروری و قابل تقدیر است.

وی در ادامه سخنان خود به مبحث انتخابات و ضرورت مشارکت حداکثری در این عرصه سرنوشت ساز اظهار کرد: در برهه ای استثنایی از تاریخ مملکتمان قرار داریم که دشمنان از تمامی ابزار برای صدمه زدن به ملت ایران بهره می برند.

حجت الاسلام جعفرنژاد خاطرنشان کرد: 41 سال است با قلدرترین ابرقدرت های دنیا جنگیده ایم اما باید بحث نفوذ را جدی بگیریم.


وی افزود: سند2030 یک طرح نفوذ بزرگ برای تغییر هویت مسلمانان جهان و غربی سازی دنیاست.


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: تأسی از آیات قرآنی زمینه ساز عزت و تعالی همیشگی مسلمانان بوده و دشمنان اسلام با تمام توان سعی می کنند که مسلمانان را از آموزه های قرآنی دور کنند.

حجت الاسلام جعفرنژاد از افراد حاضر در محفل خواست که با بصیرت همه جانبه اصلح ترین فرد را برای مجلس معرفی کنند و افراد انقلابی را روانه مجلس نمایند.


وی افزود: باید کسی به مجلس برود که درد مردم را درک کند و انقلاب را بشناسد.


حجت الاسلام جعفرنژاد اظهار کرد: یک مجلس انقلابی زمینه ساز تشکیل یک دولت انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با استفاده از ابزار رسانه ای خویش به دنبال دلسردکردن مردم از نظام و کاهش مشارکت مردمی در انتخابات هستند.


حجت الاسلام جعفرنژاد اظهار کرد: نمایندگان مجلس اختیارات متعددی دارند که بالاترین اختیار آن ها تصویب قانون است.


وی افزود: قوی شدن مجلس زمینه ساز دولت قوی خواهد بود و برکات این مهم شامل حال همه ملت ایران می شود.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنندج نیز در این محفل از بازنشستگان سپاه این شهرستان خواست که در راستای نشر ارزش های انقلاب تلاشی همیشگی داشته باشند و برای عرصه سرنوشت ساز انتخابات دوم اسفندماه نیز نسل جوان را رهنمون نمایند.


سرهنگ عسکری از حضور گسترده بازنشستگان سپاه سنندج در برنامه های فرهنگی و اجتماعی تقدیر کرد و گفت: در آستانه انتخاباتی قرار داریم که دوست و دشمن چشم به آن دوخته اند.


وی افزود: دوستان منتظر این هستند که برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی افزوده شود.


عسکری اظهار داشت: بارقه های امیدی که در قوه قضاییه شکل گرفته است اگر مجلس انقلابی هم در کنار قوه قضاییه باشد شاهد رفع بسیاری از مشکلات خواهیم بود.


وی خاطرنشان کرد: همه مشکلات را نباید به دشمنان نسبت داد بلکه با یک انتخاب درست نمایندگان مجلس می توانیم تعدادی از مشکلات را رفع کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سنندج اظهار داشت: دشمن هم چشم به انتخابات دوخته است و به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در جامعه است لذا به شدت تمرکز کرده است که مردم پای صندوق های رأی نیاید.

وی از جامعه پیشکسوتان سپاه سنندج خواست که از جایگاه مردمی خویش برای رهنمون کردن اقشار مختلف مردم در مسیر مشارکت حداکثری در انتخابات همت گمارند.


عسکری افزود: بخشی از هجمه هایی که بر انتخابات امسال وارد است از سوی افرادی است که با همین انتخابات به آن جایگاه و مناصب رسیده اند و این افراد جزو پروژه نفوذ دشمنان هستند.

وی تاکید کرد: تخصص, تجربه, آشنا به اختیارات نماینده ها,سلامت اخلاقی و شجاع از جمله شاخص هایی است که در انتخاب فرد اصلح باید مدنظر قرار گیرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار