نماینده ولی‌فقیه در لرستان روز انتخابات را روز موفقیت و پیروزی ملت ایران عنوان کرد.
کد خبر: ۹۲۱۹۲۸۰
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امروز در شورای اداری لرستان، اظهار کرد: انسان به دلیل عقل و دانش می‌تواند به عنوان جانشین خداوند بر روی زمین باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: به واسطه بار امانتی که بر دوش انسان گذاشته شده، بایستی صفات بد در این موجود بیرون رود، همچنان که انجام وظیفه و مسوولیت در هر منصبی، موجب تعالی انسان خواهد شد.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر دقت در انتخاب افراد اصلح، بیان داشت: ما وظیفه اجرایی و نظارتی داریم، به‌گونه‌ای که باید ضمن مشارکت حداکثری، انتخابات خوبی برگزار کنیم 

 

شاهرخی انتخابات را روز موفقیت ملت خواند و افزود: انتخابات بایستی به گونه‌ای مدیریت شود که پایان آن راه رسیدن به موفقیت و پیروزی ملت شود.

 

وی با بیان اینکه رای دادن حق و تکلیف است، افزود: قهر با انتخابات یعنی یکی از ارکان نظام را تعطیل کنیم، این کاز موجب شده دیگر رکن‌ها نتوانند به خوبی وظایف خود را انجام دهند.

 

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه نماینده پس از شمارش آرا به اعلام از سوی مسوولین پیروز است نه اینکه قبل از اعلام نتیجه رسمی، گفت: انتخاب خوب بر عهده مردم است انتخابات خوب وظیفه مجریان و متولیان امر برگزاری است که امیدواریم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونی در استان شویم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات