خبرهای داغ:
آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه گفت : باید موانع رابرای کار آفرینان وسرمایه گذاران از بین ببریم وآن ها را حمایت کنیم .
کد خبر: ۹۲۱۹۳۰۰
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
قوانین دست و پاگیر اداری مزاحم کارآفرینی و سرمایه‌گذاری است

به گزارش خبرگزاری بسیج  از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در دیدار با تعدادی از اعضای بنیاد نخبگان استان کرمانشاه، اظهار داشت: نخبه کسی است که کار، حرکت و برنامه‌اش بر پایه علم و تخصص است، لذا نخبگان می‌توانند افق‌های روشنی را برای جامعه ترسیم کنند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: همگان به خوبی به شرایط کشور واقف هستیم، ولی به رغم این شرایط باز نباید مأیوس شد و برای پیشرفت و ترقی جامعه تلاشی نکرد.

وی از جمله موارد مشکلات نخبگان و سرمایه‌گذاران را قوانین دست و پا گیر اداری دانست و تصریح کرد: باید مسؤولان این مقررات دست و پاگیر اداری را برطرف کنند و راه را برای کارآفرینی و رفع بیکاری باز کنند

علما با انتقاد از بیکاری بالای استان، خاطرنشان کرد: الان بیکاری بزرگ‌ترین مشکل استان است و این موضوع در استان ما از آمار بالایی برخوردار است، لذا باید فرهنگ کار را در استان تقویت کنیم.

عدم توجه به جذب نخبگان بومی در دانشگاه های استان، خالی بودن بدنه اداری استان از کارشناسان نخبه که سبب عدم پیشرفت کارآفرینی شده، عدم حضور چهره‌های نخبه استان در مراسم و رویدادهای انجام شده و عدم جذب نخبگان استان در اداره‌ها که شرایط مهاجرت آن‌ها را فراهم می‌کند و... از جمله دردل‌های نخبگان استان با آیت‌الله علما بود.

ارسال نظرات