بازدید فرماندهی سپاه استان سمنان از پروژه احداث سد خاکی در دهستان طرود شاهرود/برنامه‌ریزی ۳۵۰ پروژه عمرانی سپاه استان در سال آینده

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان با حضور در دهستان طرود شهرستان شاهرود از پروژه احداث سد خاکی بالادست روستاهای سطوه و مهدی آباد بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۱۹۳۲۵
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، سردار حمید دامغانی در حاشیه بازدید از این پروژه با بیان اینکه این پروژه با خاک برداری ۳۲ هزار مترمکعبی و به طول حدود ۵۰۰ متر در بالاست روستا‌های سطوه و مهدی آباد قریب به یک ماه است که در حال اجراست گفت: یا توجه به وجود روان آب‌ها در این منطقه و کمبود آب شرب و کشاورزی این پروژه به همت بسیج سازندگی سپاه استان در حال اجراست.
وی افزود: در راستای محرومیت زدایی سپاه استان در چند سال اخیر فعالیت‌های را در مناطق کویری بویژه در موضوع آب انجام داده که ایجاد بندخاکی و سد خاکی و احیای قنوات با کمک دستگاه‌های اجرایی استان از آن جمله است.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان تاکید کرد: با برنامه ریزی انجام شده در سال آینده ۳۵۰ پروژه عمرانی بویژه در بخش آب و در راستای محرومیت زدایی در سطح استان سمنان انجام می‌شود تا قدمی در راستای محرومیت زدایی از روستا‌های استان برداشته شود.
جبار دوست محمدی مسئول بسیج سازندگی سپاه استان نیز اظهار کرد: ساخت این سد با اعتباری در حدود ۷۰۰ میلیون تومان در حال انجام است که نقش بزرگی در هدایت سیل آب‌های منطقه و کمک به احیای قنات‌های آب شرب و بخش کشاورزی چند روستا ایفا خواهد کرد و تا سه هفته دیگر آماده بهره برداری خواهد شد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار