خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز، با اشاره به تاریخ مبارزات سیاسی مردم مبارز آذربایجان، گفت: غیرت مردم آذربایجان همیشه سرآمد است.
کد خبر: ۹۲۱۹۳۵۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجانشرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد با بیان اینکه روحانیون و مردم آذربایجان در استکبار ستیزی، دشمنن شناسی، ولایت مداری و حرکت بصیرانه، همواره پیشرو و پیشقدم بوده اند، اظهار داشت: آذربایجانی ها چه در زمان قاجار و چه در زمان پهلوی مردانه در مقابل استبداد، استکبار، استثمار ایستادگی کردند و در دوران انقلاب نیز با حضور در جبهه های نبرد با داعش و 8 سال دفاع مقدس، حضور در تمامی صحنه های انقلاب، راهپیمایی ها و مقابله با فتنه ها، بسیار خوش درخشیده اند.

   وی مردم آذربایجان را مردمی فهیم و موقعیت شناس معرفی کرده و افزود: اینان در فکر و حرکت همیشه یک گام جلوتر از دیگران بوده اند و حماسه 29 بهمن نیز موید این مطلب است.

   مسئول نمایندگی سپاه عاشورا با تاکید بر اینکه ریشه های استبداد، فساد، استکبار و حکومت پهلوی با قیام 29 بهمن مردم آذربایجان لرزید، اظهار داشت: این حماسه مقدمه ای برای شروع قیام در دیگر نقاط کشور و جرقه ای برای پیروزی نهایی انقلاب شد.

   آیین گرامیداشت 29 بهمن سالروز قیام تاریخی مردم آذربایجان با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها