هاشمی: همزمان کتاب انجیل و قرآن را مطالعه کردم و متوجه شدم قرآن مجید خیلی کامل‌تر و روشن‌تر از انجیل هست.
کد خبر: ۹۲۱۹۳۶۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: سه شنبه‌های مهدوی آستان مقدس سید جعفر محمد یزد با سخنرانی " مرضیه هاشمی " مجری و خبرنگار مسلمان شبکه پرس تی وی و تجلیل از مادران شهدا و با مشارکت حوزه زینبیه ناحیه مرکزی برگزار شد.
هاشمی در این همایش که به اسم جشن میلاد کوثر نامگذاری شده بود از چگونگی آشنایی با انقلاب اسلامی ایران که سرآغاز علاقه‌مند شدنش به دین اسلام بود توضیح داد و گفت:بعد از اینکه با چند ایرانی آشنا شدم و از آیت الله خمینی و انقلابش پرسیدم به من پیشنهادهایی کردند کتاب قرآن را مطالعه کنم و من، چون به مطالعه علاقه‌مند بودم همزمان کتاب انجیل و قرآن را مطالعه کردم و متوجه شدم قرآن مجید خیلی کامل‌تر و روشن‌تر از انجیل هست.
هاشمی در ادامه گفت: تقریبا سه سال بعد از انقلاب اسلامی مسلمان و شیعه شدم و با یک مرد ایرانی ازدواج کردم دنیای من و زندگی من با مسلمان شدنم عوض شد وقتی حجاب گذاشتم مادرم گفت: کارت رو از دست میدی و من گفتم مامان اگر این کار‌های من حرف خدا باشد واقعا حرف خدا باشد چی؟ و مادرم قبول کرد، اما شما فکر کنید چقدر سخته حتی دیگر نتونی غذای مادرت رو بخوری، چون حرامه و خیلی کار‌های دیگه که مورد تمسخر و سرزنش دیگران قرار بگیری.
انتهای پیام/د
ارسال نظرات