مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

اسکان ۲۳۷ مسافر در راه مانده توسط هلال احمر زنجان

مدیر عامل هلال احمر استان زنجان، گفت:نیروهای امداد و نجات هلال احمر ۲۳۷ مسافر در راه مانده را در جاده‌های ارتباطی استان زنجان اسکان دادند.
کد خبر: ۹۲۱۹۴۶۴
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ شهرام میرزایی گفت: طی ۱۰ روز گذشت طی این مدت بیان شده نیروهای امداد و نجات ۲۳۷ مسافر در راه مانده ناشی از ۲۷ مورد وقوع برف و کولاک را در جاده‌های ارتباطی این استان اسکان داده‌اند.

 

وی تاکید کرد: در ۱۰ روز گذشته ۳۱ تیم عملیاتی با ۱۲۲ نیروی امداد و نجات برای مسافران و در راه ماندگان ناشی از برف و کولاک خدمات امدادی ارائه داده‌اند.

 

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این عملیات‌ها ۲۵ دستگاه آمبولانس، ۹ دستگاه خودروی کمک دار و یک دستگاه خودروی نجات فعال بوده است و جمعیت هلال احمر استان در جاده‌های پرتردد و پر خطر این استان اقدام به استقرار پست‌های موقت و ثابت در قالب طرح ملی امداد ونجات زمستانه کرده است.

 

میرزایی ابراز کرد: در این طرح، بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده‌های پر تردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها کرده‌ایم.

 

وی افزود: همه پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

 

میرزایی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز تماس برقرار کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار