خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه سپاه هندیجان در جمع آحاد مردم و بسیجیان و فرهنگیان گفت: در آستانه یک آزمون مهم و سرنوشت ساز ، انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم که بایستی با آگاهی و بصیرت در دوم اسفند ۹۸ پای صندوق های رای ، اصلح را انتخاب کنیم و طبق فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری فردی انتخاب شود که انقلابی ، روحیه جهادی ، در برابر دشمنان اسلام ایستادگی نماید و در رفع مشکلات کوشاو پرتلاش باشد .
کد خبر: ۹۲۱۹۴۶۵
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، عصر روز سه شنبه نشست نهضت روشنگری و بصیرتی با حضور فرمانده ناحیه سپاه هندیجان، برادر لارتی تحلیگر سیاسی و استاد دانشگاه ، جمعی از آحاد مردم ، بسیجیان خواهر و برادر و فرهنگیان در سالن مرحوم شیخ علی حیاتی شهرستان هندیجان برگزار شد.

 

سرگرد پاسدار روح الله قاسمی خشاب اظهار داشت: به نمایندگی از ناحیه مقاومت بسیج هندیجان، سپاه هندیجان از هیچ کاندیدی حمایت نمی کند و با هیچ کاندیدی عقد اخوت نبسته و با هیچ کسی عده ایی نبسته است و پرسنل سپاه و بسیجیان دارای حکم نمی توانند ازکاندیدها حمایت کنند و انشالله در دوم اسفند ماه ۹۸ مردم غیرتمندکشور در پای صندوقهای رای حضوری حماسی و دشمن شکن خواهند داشت.

 

وی افزود: مردم ایران با روحیه انقلابی و ولایتمداری خود بارها ثابت کردند که از حریم ولایت فقیه پشتیبانی دارند و در مقابل دشمنان اسلام و این مرز و بوم با شجاعت کامل ایستادگی و مبارزه می نمایند ودر صحنه های حساس انقلاب همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی حضوری تاریخی و به یاد ماندی و ولایتی دارند.

 

وی بابیان مقابله با دشمنان اسلام وبا ایجاد همبستگی گفت: مردم ایران با پیروی از ولایت فقیه همواره در خط مقدم در مقابل هر گونه تهدید دشمنان اسلام با ایمانی راسخ ایستادگی می نمایند و با ایجاد همبستگی با شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی از انقلاب دفاع می کنند.

 

در ادامه گزارش خبری ، برادر حسن لارتی تحلیگر سیاسی و استاد دانشگاه در خوزستان اظهار داشت : دشمنان اسلام از راه های گوناگون سعی دارند انتخابات را ضعیف جلوه بدهند ولی نمی توانند کاری از پیش ببرند چون ملت ایران با بصیرت و هوشیاری در دوم اسفند ماه ۹۸ همانند گذشته حماسه ایی بزرگ ایجاد خواهند نمود و یاد می کنیم از سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی که با نثار خون خود در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کرد تا ایران اسلامی همچنان سر بلند و سرافراز به راه مقدس خود ادامه بدهند و در این راه به شهادت رسید .

 

وی افزود: یک رای مردم و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی مطمعنا یک مشت محکم بر دهان دشمنان اسلام و آمریکای جنایتکار و خبیث است و قطعنا حضور مردم در پای صندوق ها ، دل آقا و مولایمان حضرت امام زمان (عج)و مقام معظم رهبری و سردار سرافراز اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای اسلام و انقلاب و مدافع حرم شاد خواهند شد .

 

وی بابیان رای دادن یک وظیفه است و دشمن شکن گفت: رای دادن و شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای انتخاب اصلح ، یک وظیفه و تکلیف است و بایستی با مطالعه و بررسی بهترین را انتخاب کنیم و مردم بابصیرت و انقلابی ایران اسلامی مطمعنا حضوری ارزشمند و حماسه ساز خواهند داشت و بار دیگر دشمنان اسلام شکست می خورند و ملت ایران همانند قبل پیروز هستند .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها