خبرهای داغ:
اردوی سیاحتی زیارتی کارکنان وظیفه ناحیه دهاقان در محل امامزاده شاهرضا (علیه السلام) برگزار شد
کد خبر: ۹۲۱۹۴۷۷
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دهاقان، حجت الاسلام و المسلمین انصاری پور در نشست اخلاقی نیروهای وظیفه دهاقان بیان کرد : امروزه بر خلاف زمان های قدیم سرگرمی ها زیاد و دلگرمی ها کم شده است و جوانان به ویژه سربازان می بایست مراقب باشند تا دچار مکر و فریب شیطان نشوند و از دوران سربازی خود کمال استفاده و بهره را ببرند زیرا شیطان همیشه به دنبال حاشیه سازی و منحرف کردن انسان است.

وی افزود: عظمت دین مبین اسلام و تشیع این است که همه ابعاد زندگی را شامل شده و تک بعدی نیست و ملاک و معیار برای ما انسان ها حجت های الهی هستند که همان 14 معصوم صلوات الله علیهم اجمعین هستند.

حجت الاسلام انصاری پور گفت: یکی از مسایل مهم در دوران جوانی مدیریت مسائل جنسی است که پیامبر اکرم حضرت محمد (ص) در این راستا می فرمایند: مسائل جنسیتان را محافظت کنید و محافظت بالاتر از مدیریت است.

حجت الاسلام و المسلمین انصاری پور در پایان اظهار داشت: بر طبق حدیث وارده از حضرت علی علیه السلام که می فرمایند: گناه نکردن بهتر از توبه کردن است ، جوانان می بایست در زیر کسای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها قرار گرفته و تقوای الهی پیشه کرده و پاک و سالم زندگی کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها