نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

در سال ۸۸ ظلمی که آن سید و شیخ به نظام کردند قابل تعبیر نیست/نباید به شبکه های فساد میدان داد/دولت، دولت شماهاست همه دست خودتان است حالا طلبکارید! /تلاش برخی از ورشکسته های سیاسی برای کاهش حضور مردم در انتخابات

آیت الله دری نجف آبادی گفت:دولت، دولت شماهاست. همه دست خودتان است. حالا طلبکارید! می خواهید یکی یکی از آدم هایتان را بگویم که چه کسانی هستند؛ حتی برخی از آنها بسیار فاسق و مزخرف هستند.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۰۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران استان ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در راهپیمایی عزت آفرین ۲۲ بهمن، حضور مردم استان در این راهپیمایی را افتخار آمیز دانست و گفت:دری نجف آبادی یکی از موضوعات مهم، حساس و سرنوشت ساز کشور را انتخابات پیش رو دانست و عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات حق و تکلیفی است که نه تنها سرنوشت چهار ساله آینده بلکه با توجه به اثرات ماندگارِ مجلس، در ده ها سال آینده نیز تاثیرگذار خواهد بود.

وی با تاکید براینکه مردم در انتخابات حماسه دیگری را رقم خواهند زد، اظهار کرد: این انتخابات گره خورده به عزت و وحدت ملی است حتی اگر عده ای نسبت به عملکرد یک نفر ایراد دارند این به آن معنا نیست که نسبت به استقلال و کشورمان سهل انگاری کنیم و به همین جهت حتی غیر مسلمانان نیز باید حضور داشته باشند.

وی به بحث مهم تبلیغات انتخاباتی که طی روزهای گذشته حواشی در شهر اراک در پی داشت، پرداخت و گفت: در مسئله تبلیغات انتخاباتی باید خودمان را جداگانه از دنیا مقایسه کنیم چرا که ما یک نظام اسلامی هستیم، نظامی هستیم که پایه های آن بر معنویت، اخلاق، اخلاص، وفاداری به اسلام و خون شهداست پس این معیارها باید حفظ شود، این جا انتخابات کشورهای دیگر نیست که افراد هر چه خواستند به یکدیگر بگویند.

وی با اشاره به اینکه باید در تبلیغات مبانی اخلاقی را حفظ کنیم، گفت: نباید در تبلیغات دستاویزی دست دشمن دهیم و نه بهانه ای ایجاد کنیم که آن، فردا هم ادامه پیدا کند یا به جای اینکه یک سنت حسنه ای در تبلیغات انتخاباتی پایه گذاری کنیم مانند سال ۸۸ یک سنت سیئه را پایه گذاری کنیم. در سال ۸۸ ظلمی که آن سید و شیخ به نظام کردند قابل تعبیر نیست. باید به آنها گفت با همان قواعدی که آمدید با همان قواعد رأی لازم را نیاوردید؛ البته من هم طرفدار آن آقایی که رای آورد نبودم اما در همان سال پنج نفر مسئول شدیم و برای بازشماری رفتیم و همه چیز واضح بود و هیچ رأیی جا به جا نشده بود.

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: این که نمی شود ما با قواعد بازی وارد شویم و بعد خودمان علیه نظام، انقلاب، امام، آرمان ها و رهبری در جلسات محرمانه و غیر محرمانه شروع کنیم به پرده دری و جوسازی و بهانه ای ایجاد کنیم تا بعدا به آن دامن بزنیم یا شعارهایی بدهیم که فردا بتوانیم از آن استفاده کنیم؛ این خلاف اخلاق، شرع، قانون و آداب اسلامی و وحدت ملی و مصداق آب به آسیاب دشمن ریختن و سیاه نمایی است.

وی در کنایه به برخی از فعالیت های در حال انجام، تصریح کرد: جالب است که دولت دست خودتان است. دولت، دولت شماهاست. همه دست خودتان است. حالا طلبکارید! می خواهید یکی یکی از آدم هایتان را بگویم که چه کسانی هستند؛ حتی برخی از آنها بسیار فاسق و مزخرف هستند. متأسفانه نمی دانم این ها مدعیان چه هستند و نمی دانم چرا به این افرادی که اصلا اهل این منطقه هم نیستند میدان می دهند. چرا به این شبکه های فساد میدان می دهند. ما در پیشگاه خدا و اهل بیت مسئولیم. نمی شود که هر آدم کذایی که به هیچ اصلی از اصول قانون اساسی پایبند نیست میدان داری کند و حرمت همه را بشکند و مقدسات را زیر سوال ببرد این گناه است و مسئولیت همه با شماست.

دری نجف آبادی اضافه کرد: حضور مردم حرف درستی است ولی حضور مردم با حرکت های خلاف اخلاق به ضرر ماست و فردا عده ای طلبکار می شوند مانند خیلی ها که الان طلب کار شدند. مانند نور چشمی بعضی ها که طلب کار شدند، این از اطلاعیه اخیرشان کاملا روشن است.

وی در توصیه ای به عموم مردم، گفت: آحاد افراد جامعه باید برای رضای خدا، امنیت کشور، حفظ عظمت این نظام و زنده نگه داشتن خون شهید سلیمانی با قدرت حضور به هم رسانند و بهترین را انتخاب کنند. افرادی را انتخاب کنند که به درد مجلس بخورند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار