سعید زعفری
بیانیه سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل منتشر شد:
سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سال 98 منتشر شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۳۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹

به گزارش سرویس بسیج مداحان خبرگزاری بسیج، بیانیه سازمان بسیج مداحان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل به مناسبت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی سال 98منتشر شد.

مردم ما با حضور آگاهانه خود در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای ماندگار خلق کردند و نشان دادند که بصیرتی عمیق دارند و همیشه موقعیت شناس بوده و در برهه های حساس تاریخی در صحنه حضوری انقلابی دارند و با تمام وجود از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت اله ... العظمی خامنه ای ( مدظله العالی ) تبعیت میکنند انتخابات در ایران اسلامی همواره نماد مردم سالاری دینی بوده و مردم را در اداره حکومت و سرنوشت خود دخیل میکند که انتخابات 2 اسفند ماه نمونه ای از این مردم سالاری می باشد

دشمنان ملت ایران همواره برای جداسازی ملت از نظام اسلامی در تلاشند تا صحنه جنگ از میدان فیزیکی به اذهان و افکار عمومی جامعه منتقل شود و با ایجاد تفرقه و چند دستگی به عنوان راهبرد همیشگی ، ملت ایران را تحت فشار قرار دهد.

اما مردم بار دیگر عیار انقلابی خود را به رخ دشمنان خواهد کشید و در انتخابات مجلس شورای اسلامی که اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی میباشد حضوری پر شور و گسترده خواهد داشت .

ما مداحان ، شعرا و هیئات مذهبی ضمن نقش افرینی و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی اعلام میداریم منویات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب به عنوان فصل الخطاب و چراغ راه هدایت جامعه ستایشگر بوده و همه با هم و یک صدا به همراه سایر اقشار امت شهید پرور و ولایتمدار استان اردبیل ضمن لبیک مجدد به فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله ) ، در انتخابات دوم اسفند ماه 1398 حضوری گسترده خواهیم داشت و بر این باور هستیم حضور پر شور و مشارکت حداکثری مردم مهم ترین و بهترین راهبرد حل مشکلات کشور می باشد.

 

ارسال نظرات