خبرهای داغ:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی:

کاندیداهای مجلس تقوای سیاسی را رعایت کنند

امام جمعه ارومیه گفت: کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی باید تقوای سیاسی داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۵۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی امروز در گفت و گو با خبرنگاران در ارومیه، اظهار کرد: در این دو روز تبلیغات، تقوای سیاسی را رعایت کنند چرا که انتخابات تمام می‌شود ولی مراقب باشیم که پرونده‌ها آلوده گناه نشود.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران اسلامی در راستای تبعیت از فرموده رهبری در دومین آزمون خود، این جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر شده و با مشارکت حداکثری حماسه‌ای ماندگار و تاریخی خلق خواهند کرد.

این مسئول تأکید کرد: مردم در انتخابات دوم اسفندماه فرد اصلح را انتخاب کرده و کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز از اسراف، ریخت‌وپاش هزینه‌ای و تخریب یکدیگر پرهیز کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه کسانی که قرار است برای کشور قانون بنویسند خود باید قانونمدار باشند، گفت: مردم از رای دادن به افراد قدرت‌طلب، سیا‌ه‌نما و اسراف‌کننده در تبلیغات پرهیز کنند.

قریشی به برگزاری مراسم باشکوه چهلم شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: امیدوارم خداوند متعال تقاص خون حاج قاسم را از قاتلان او بگیرد چراکه وجود پاک این سردار سرافراز در زمان حیاتش، سرشار از امنیت بود و یقیناً خون مبارک و شهادتش نیز مایه خیر و برکت برای ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظرات