نیک روش با بیان اینکه حضور حداکثری پای صندوق های رای از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: گفتمان سازی نسبت به شاخص های مجلس طراز گام دوم انقلاب اسلامی در افزایش حضور مردم پای صندوق های رای بسیار اثرگذار است.
کد خبر: ۹۲۱۹۵۷۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزار ی بسیج از یزد، محمد جواد نیک روش در مراسم اجلاسیه مرکزی کنگره شهدای دانشجوی استان یزد و اجتماع سه هزار نفری سلیمانی‌ها که در محل سالن امام علی (ع) دانشگاه یزد برگزار شد تشییع شهید سیمانی را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهادت، نقطه پایان مقاومت و مجاهدت بوده و وظیفه دانشجویان ما در شرایط امروز کشور حرکت در این مسیر است.

رئیس بسیج دانشجویی کشوربا اشاره به این مطلب که شهدا و به ویژه شهدای دانشجو به درستی عرضه تکلیف را شناخته و با درک شرایط و زمان از کلاس درس و دانشگاه دل کنده و پای به دانشگاه عظیم دفاع مقدس گذاشته اند اظهار داشت: این شهدا اهل مجاهدت برای حل مساله بوده و بر اساس تکلیف خود عمل کردند بنابراین در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی می‌توان با شناخت تکلیف و تحقق نظریه نظام انقلابی بیش از پیش حلاوت کارآمدی نظام را به کام مردم نشاند.

نیک روش انتخابات مجلس را حماسه بزرگ پیش روی ملت ایران خواند و ابراز داشت: حاج قاسم سال‌های پا رکاب انقلاب و رهبری بود و حفظ سرمایه اجتماعی که با تشییع پیکر شهید سلیمانی به وجود آمد در گرو حضور در پای صندوق‌های رای است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری پای صندوق‌های رای از اهمیت بالایی برخوردار است گفت: گفتمان سازی نسبت به شاخص‌های مجلس طراز گام دوم انقلاب اسلامی در افزایش حضور مردم پای صندوق‌های رای بسیار اثرگذار است.

رئیس بسیج دانشجویی کشور پای کارآوردن ظرفیت‌های دانشگاه برای حل مسائل انقلاب اسلامی را از تکالیف بسیج دانشجویی عنوان کرد و ابراز داشت: انقلاب حق است و مقاومت جوهره و رمز پیروزی کشور در گام نخست و گام‌های بعدی انقلاب است بنابراین اگرچه مسیر حق سختی‌هایی دارد، اما آینده آن روشن است.
 
ارسال نظرات