دوازدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز سپاه با هدف تجلیل و تقدیر از مقام و جایگاه سربازان سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۲۶
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان ،در این مراسم سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام در سخنانی ضمن عرض خیر مقدم محضر کلیه حاضرین و درود به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافعین حرم و امنیت کشور سربازان را بازوی پرتوان امنیت دانسته و حضور آن‌ها را در عرصه دفاع از کشور و انقلاب مهم برشمرد.
سردار سالاری با اشاره به دوازدهمین جشنواره جوان سرباز گفت: با توجه به عنوان این جشنواره و در راستای فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که می‌فرمایند" سربازان در سرباز خانه‌ها ساخته می‌شوند" سپاه سپاه امام سجاد (ع)تا کنون کلاس‌های مهارت آموزی متنوعی در رشته‌های مختلف با هماهنگی سازمان فنی حرفه‌ای ویژه سربازان برگزار کرده که اکثریت آن‌ها هم پس از برگزاری آزمون فنی حرفه‌ای موفق به دریافت گواهی نامه شده اند.
وی افزود: این کار بسیار ارزشمند است که در سطح نیروی مسلح با هدف آموزش تخصص و کسب تجربه سربازان برای دوران بعد از خدمت انجام می‌گیرد و امروز بسیاری از این جوانان پس از پایان دوران خدمت در جای جای کشور در حرفه‌ای که آموخته اند مشغول کارند که خود در راستای ایجاد شغل و رفاه آنان بسیار با اهمیت است.
لازم به ذکر از در پایان با حضور سردار سالاری و مسئولین معاونتهای این سپاه از سربازن برتر و وظیفه شناس با اهداء لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات