خبرهای داغ:
به همت روابط عمومی ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد
کارگاه آموزشی اصول خبر نویسی و تولید محتوای مکتوب ویژه خبرنگاران خبرگزاری بسیج عصر امروز در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۴۳
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹
 
کارگاه آموزشی اصول خبر نویسی و تولید محتوای مکتوب
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، اولین کارگاه آموزشی اصول خبر نویسی و تولید محتوای مکتوب ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج با حضور محمد سعید قادری سردبیر خبرگزاری بسیج و ۲۰ نفر از خبرنگاران ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع)، با هدف مهارت افزایی و سازماندهی خبرنگاران درسالن شهید سلیمانی این ناحیه برگزار شد.

قادری با اشاره به اهمیت فضای رسانه‌ای حاکم بر جهان، خبرنگاران را پرچمداران عرصه اطلاع رسانی دانست وافزود: رسانه‌ها نقش بسیار مهمی در هدایت جریان‌های مختلف در جهان دارند که منشا آن در گرو فعالیت خبرنگاران است.

وی در ادامه افزود:حرفه خبرنگاری تلفیقی از ادبیات و هنر است و خبرنگاران نیز در این عرصه باید به گونه‌ای عمل کنند تا توجه و ذوق مخاطب را جذب کنند.

سردبیر خبرگزاری بسیج در پایان با ارائه مطالبی پیرامون اصول خبرنویسی و تولید محتوای مکتوب، توجه به صحت اطلاعات و صریح بودن خبر و همچنین رعایت جزئیات فنی و نگارشی را از مهم‌ترین ویژگی‌های خبر مطلوب بر شمرد و در ادامه بر سرعت عمل در خبررسانی تاکید کرد.

انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها