مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی در گفتگو با «بسیج »عنوان کرد
دکتر شهبازی با اشاره به اهمیت جایگاه نظارتی مجلس شورای سلامی در حوزه اجرای قوانین تاکید کرد که قانون گذاری و نظارت مستمر دو رکن اساسی در اجرای برنامه های حوزه های اقتصادی هستند که نقش نظارتی در مجلس دهم بسیار کمرنگ بود.
کد خبر: ۹۲۱۹۶۷۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، دکتر شهبازی مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی پیرامون اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات تصویر واقعی از انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی را در جهان به نمایش میگذارد و رای مردم تجدید بیعت با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظلعه) است.

دکتر شهبازی عنوان کرد: در مبحث انتخابات مطابق فرموده مقام معظم رهبری (مدظلعه) حضور همگانی جایگاه و اهمیت بسزایی دارد زیرا این حضور آرمان ها و مسائل اساسی نظام را تایید می کند و انتخاب افراد از مصادیق این موضوع می باشد.

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعتی گفت: باید افرادی را انتخاب کنیم که خصوصیات، رفتار، فکر و عمل آنها در راستای توسعه انقلاب اسلامی باشد و افزود: اگر میخواهیم در گام های انقلاب اسلامی به تمدن اسلامی برسیم باید افرادی را انتخاب کنیم که کارآمدی نظام اسلامی را به نمایش بگذارند و در تراز نظام و انقلاب باشند.

شهبازی با اشاره به نقش مجلس شورای اسلامی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: نقش قانون گذاری مجلس به حکم ریل گذاری در مسیر سیاست های اقتصاد مقاومتی است. مجلس می بایست با تصویب قوانینی که نقش تسهیل گری و مبارزه با رانت و فساد را دارند به سرعت بخشیدن به اجرای سیاست های ابلاغی اقتصاد مقاومتی کمک کند.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه نظارتی مجلس شورای سلامی در حوزه اجرای قوانین تاکید کرد که قانون گذاری و نظارت مستمر دو رکن اساسی در اجرای برنامه های حوزه های اقتصادی هستند که نقش نظارتی در مجلس دهم بسیار کمرنگ بود.

به گفته دکتر شهبازی قوانینی که بتوانند از تولید داخل حمایت و از قاچاق کالا جلوگیری نمایند می توانند نقش بسزایی در حمایت از توان تولیدی و صنعتی داخلی داشته باشند و نقش تسهیل گری در حوزه رونق تولید ایفا کنند. اما علی رغم آمادگی تولید کنندگان و صنعتگران، دولت و مجلس عزمی برای حمایت از تولید داخلی و رونق تولید ندارند.  

 

 
 
ارسال نظرات