فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: با وجود تلاش چندین ساله دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب اما آنها مجدداً با حضور خود در انتخابات وفاداریشان به نظام را به دشمنان این مرزوبوم نشان خواهند داد.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۱۲
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از لنگرود، سردار محمد عبدالله‌پور در نخستین گردهمایی 340 زن رزمنده ایثارگر استان گیلان در دانشکده پرستاری و پیراپزشکی لنگرود اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی برای عزت انقلاب و اسلام از هیچ چیزی دریغ نکرد و از کسی ترسی نداشت لذا شهادت او باعث ایجاد تحول و جوششی عظیم در ادامه مسیر انقلاب شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به جنایات منافقین در اوایل انقلاب و به شهادت رساندن جمع زیادی از هموطنان اشاره کرد و بیان داشت: علاوه بر فتنه منافقان در داخل کشور آمریکا و هم‌پیمانانش نیز در آن شرایط بحرانی با ترتیب دادن جنگ 8 ساله قصد نابودی انقلاب اسلامی ایران را داشتند و فشارهای زیادی را به ملت متحمل کردند.

عبدالله‌پور شخصیت سردار سلیمانی را سراسر اخلاص و پاکی نامید و با بیان اینکه این شهید بزرگوار همواره در صدد کسب رضایت الهی می‌کوشید خاطرنشان کرد: شهادت سردار سلیمانی برکات زیادی برای انقلاب داشت که یکی از آنها حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر ایشان و همچنین حمله ایران به پایگاه موشکی عین‌الاسد آمریکا بود.

فرمانده سپاه قدس گیلان اقدامات خصمانه دشمنان برای ایجاد یأس در بین مردم و عدم حضور آنان در انتخابات دوم اسفندماه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با وجود تلاش چندین ساله دشمنان برای دور کردن مردم از انقلاب اما آنها مجدداً با حضور خود در انتخابات وفاداریشان به نظام را به دشمنان این مرزوبوم نشان خواهند داد.

وی عزت بیشتر انقلاب را در گرو تشکیل یک مجلس قوی، کارآمد و موثر دانست و اظهار داشت: انتخاب نماینده اصلح بسیار حائز اهمیت است و باید کسی را انتخاب کرد که از جنس مردم و وفادار به آرمان‌های انقلاب باشد تا پس از انتخابات بتواند به مردم خدمت کند نه آنکه فقط در خدمت اطرافیانش باشد.

به گزارش بسیج, در پایان این مراسم تعدادی از مادران و همسران گرانقدر شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند و از کتاب صوتی پرواز دل‌ها که مجموعه‌ای از خاطرات زنان رزمنده و ایثارگر استان گیلان است رونمایی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات