۷۴.۶ درصد از زنجانی ها می توانند در انتخابات شرکت کنند

استاندار زنجان با بیان اینکه، ۸۰۲ هزار و ۷۳۶ نفر در استان شرایط لازم برای رای دادن را دارند، افزود: معادل ۷۴.۶ درصد از زنجانی ها می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۶۸
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، فتح الله حقیقی شامگاه دیروز در جمع عوامل اجرایی و نمایندگان فرمانداران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در سالن زیتون جهاد کشاورزی زنجان، اظهار کرد: استان زنجان در آماده باش کامل برای برگزاری انتخابات سالم و حداکثری است.

وی با اشاره به اینکه مجریان انتخاباتی تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم به کار خواهند گرفت، ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی تنها نظامی است که هرچند سال یکبار انتخابات در آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم استان زنجان در انتخابات خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در ۱۰ دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی را ۶۸.۶ درصد خواند و گفت: این میزان مشارکت از متوسط کشوری هم بالاتر است.

حقیقی با بیان اینکه، ۸۰۲ هزار و ۷۳۶ نفر در استان شرایط لازم برای رای دادن را دارند، افزود: معادل ۷۴.۶ درصد از زنجانی‌ها می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

به گفته وی، از این تعداد ۳۸ هزار و ۲۱۱ نفر رای اولی‌ها هستند و ۵۰ درصد از رای دهندگان خانم و ۵۰ درصد هم آقایان هستند.

مقام عالی دولت در استان تعداد صندوق‌های رای در این دوره از انتخابات را ۷۵۷ صندوق خواند و گفت: تعداد صندوق‌های اخذ رای در این دوره نسبت به دوره قبل ۲۰ صندوق افزایش داشته است.

به گفته حقیقی، ۱۵ هزار و ۱۴۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری این انتخابات حضور خواهند داشت و یک‌هزار و ۸۰۰ خودرو و وسیله نقلیه سواری، مینی بوس، اتوبوس و خودرو کمک دار پیش بینی شده است.

استاندار زنجان تصریح کرد: برای مناطق صعب العبور هم تمهیدات لازم برای رای گیری پیش بینی شده است.
ارسال نظرات