خبرهای داغ:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

آخرین وضعیت راههای استان قزوین/ گردنه های استان، برفی است

حق لطفی گفت: در کلیه محورهای حوزه استحفاظی استان شاهد بارش باران و در برخی نواحی باران و برف هستیم و همچنین در گردنه های استان نیز همچنان بارش برف ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۷۵
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷

جواد حق لطفی مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: از ساعت 5:20 صبح امروز پنجشنبه یکم اسفندماه سالجاری در کلیه محورهای حوزه استحفاظی استان شاهد بارش باران و در برخی نواحی باران و برف هستیم و همچنین در گردنه های استان نیز همچنان بارش برف ادامه دارد.

وی در ادامه افزود:سایر راه ها و محورهای مواصلاتی استان شاهد بارش باران بوده و در همین راستا عملیات نمک پاشی و برفروبی در محورها و گردنه های برفگیر استان در حال انجام است.

حق لطفی اظهار کرد: ضروری است کلیه رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه، فاصله طولی و پایبندی به نکات ایمنی از بروز حوادث خطرناک جاده ای جلوگیری نمایند.

وی خاطر نشان کرد: کلیه اکیپ های راهداری استان با آمادگی ۱۰۰ درصدی درحال آماده باش و انجام عملات برفروبی در مناطق مدکور می باشند.

حق لطفی یادآور شد: شهروندان عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان از طریق تلفن گویای ۱۴۱ اطلاعات راههای استان و کشور را دریافت نمایند.

 

1010/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار