مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) انقلاب اسلامی را مبتنی بر آرای مردم دانست و اظهار داشت: در کشور ما میزان، رای مردم است و این مردم هستند که با انتخاب خود، سرنوشت و آینده کشور را با تصمیم و انتخاب خود رقم می زنند.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۸۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی (ع)، انقلاب اسلامی را مبتنی بر آرای مردم دانست و اظهار داشت: در کشور ما میزان، رای مردم است و این مردم هستند که با انتخاب خود، سرنوشت و آینده کشور را با تصمیم و انتخاب خود رقم می زنند.

وي در بخش ديگري از سخنانش گفت:نيروهاي سپاه هيچ وقت در مسائل مختلف جامعه مصداقي وارد نمي شوند و تلاش براي امنيت و آسايش در كشور را همواره در دستور كار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام هادی(ع) افزود: انتخاب نامزد اصلح از وظایف ملت بوده و شرکت در این انتخابات یک تکلیف به شمار می‌رود و دعوت مردم به شرکت در این انتخابات همان فریضه امر به معروف محسوب می‌شود.

وی درپایان تصریح کرد: امیدواریم در انتخابات آتی شاهد تقویت گفتمان انقلاب اسلامی باشیم و مردم با حضور حماسی و آگاهانه در پای صندوق های رای، حماسه ای بی نظیر را خلق کنند و باری دیگر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را در دستیابی به اهداف شوم خویش ناکام بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها