خبرهای داغ:
رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی:

۲8 هزار و 7۰۰ نفر در آذربایجان‌غربی از ایتام و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون 28 هزار و 7۰۰ حامی در آذربایجان‌غربی از ۱۰ هزار و 669 یتیم و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۳۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین جابر شوقی، رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: هم اکنون 28 هزار و 7۰۰ حامی در آذربایجان‌غربی از ۱۰ هزار و 669 یتیم و فرزندان محسنین حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: پنج هزار و 344 نفر از این کودکان، جزو ایتام بوده و پنج هزار و 325 نفر  را نیز فرزندان محسنین تشکیل می‌دهند.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری با اهتمام این نهاد، بیش از 15 هزار نفر دیگر جدیدا به عنوان حامی ایتام در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی عنوان کرد: شهرستان میاندوآب با 840 فرزند یتیم  بیشترین و شهرستان انزل با 230 نفر، کمترین فرزند تحت حمایت کمیته امداد را دارا است.

حجت‌الاسلام شوقی تصریح کرد : اداره اکرام ایتام کمیته امداد اذربایجان‌غربی در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، نسبت به برگزاری پویش‌های مختلف از قبیل "طرح جذب یک میلیون حامی"، "هرکارمند حامی یک یتیم" و "سفیران ایتام" اقدام کرده است.

وی تاکید کرد: میانگین سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین 226 هزار و 900 تومان و میانگین سرانه واریزی حامیان 84 هزار و 200 تومان  برای هر فرزند است.

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی یادآور شد: خیران آذربایجان‌غربی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد، تماس مستقیم با اداره اکرام ایتام این نهاد، ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴ و یا مراجعه به سایت www.ekram.emdad.ir  در حمایت از فرزندان محسنین و ایتام مشارکت کنند.

وی با دعوت از خیران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، بیان کرد: خیران و نیکوکاران استان در آستانه تحویل سال جدید و ماه‌های پر خیر و برکت رجب و شعبان، شادی را به کودکان نیازمند هدیه داده و در پاداش اخروی این امر خداپسندانه شریک شوند.

انتهای پیام

ارسال نظرات