خبرهای داغ:
جشن فارغ‌التحصیلی دانش آموختگان رشته شیمی دارویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۷۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جشن فراغت از تحصیل دانش آموختگان کارشناسی رشته شیمی دارویی در محل سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی و مهندسی و با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی، رئیس حوزه ریاست و روابط عمومی، مدیران فرهنگی و حراست این دانشگاه و اساتید و مدیر گروه این رشته، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد.
در این مراسم که با اجرای برنامه‌های شاد و مفرح همراه بود معاون فرهنگی و دانشجویی خطاب به دانش آموختگان گفت: خوشحالم که در این مراسم و در جمع اساتید، دانشجویان و خانواده‌های محترم آن‌ها حضور پیدا کرده ام و امیدوارم فارغ التحصیلان دوره کارشناسی شیمی دارویی با همت خود بتوانند در مقاطع ارشد، دکتری و یا حتی مقاطع بالاتر ادامه تحصیل داده و این جشن را پایان کار خود ندانند البته فراغت از تحصیل معنی ندارد و انسان باید تا پایان عمر در جهت کسب علم تلاش کند. اما می‌توان برای گذراندن کچموفقیت آمیز این دوران جشن گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین نظری ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع اساتید، دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها و آرزوی موفقیت در کلیه مراحل زندگی برای ایشان، از کلیه اساتید و خانواده‌های این دانشجویان بابت حمایت‌های بی دریغشان تشکر کرد و از دانشجویان خواست که قدر این حمایت‌ها را بدانند.
این مراسم که با برگزاری موسیقی و اجرای کمدی دانشجویان و پذیرایی همراه بود پس از خواندن سوگندنامه توسط دانش آموختگان به پایان رسید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها