خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، در پیامی به مناسبت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم این شهرستان را به حضور پرشور و خلق حماسه ای دیگر در پای صندوق های رأی دعوت کردند.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۸۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، امام جمعه شاهرود و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، در پیامی به مناسبت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، مردم این شهرستان را به حضور پرشور و خلق حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رأی دعوت کردند.
متن پیام به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
برگزاری انتخابات یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که نماد مردم سالاری دینی و ضامن قدرت و اقتدار میهن نیز به شمار می‌رود.
پس از گذشت ۴۰ سال از اعطای حق تعیین سرنوشت در اداره کشور به مردم ایران و با پشت سر گذاشتن ۱۰ دوره از مجلسی که با حضور افرادی از دل جامعه به قانون گذاری می‌پردازد، اکنون نوبت یازدهمین انتخاب فرا رسیده است.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حالی آغاز می‌شود که کم‌تر از ۱۰ روز پیش، ملت متدین و انقلابی ایران از آزمونی دیگر سربلند بیرون آمدند و با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به خلق حماسه‌ای شگرف اقدام کردند. اکنون در آستانه فرارسیدن روز انتخابات، فرصتی فراهم شده است تا یک بار دیگر با حضور پررنگ خود در این عرصه، همچون دوره‌های قبل، ضمن تأثیرگذاری در سرنوشت چهار سال آینده کشور، سبب ناامیدی دشمنانی شویم که تمام توان خود را برای کمرنگ کردن این حضور و زیر سوال بردن دموکراسی در این نظام مقدس به کار گرفتند.
از این رو از مردم ولایی و انقلابی شهرستان شاهرود دعوت می‌کنیم تا با مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی، باعث کوری چشم دشمنان و خشنودی قلب مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خرسندی مقام معظم رهبری و پاسداشتی از خون مطهر شهدا علی الخصوص شهید سپهبد سردار سلیمانی شوند.
انشاءالله
عباس امینی
امام جمعه شاهرود
نادر فخری
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود
ارسال نظرات
پر بیننده ها