نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: امروز کشور در موقعیتی قرار گرفته که باید در برابر تهدیدات دشمن قوی باشد و یکی از علائم قوی بودن داشتن مجلس قوی است.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۸۵
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، افزود: وجود مردم شجاع انقلابی و جوانان غیور و مؤمن انقلابی با بصیرت دینی باعث شده آذربایجان به عنوان خاستگاه و سنگر مستحکم انقلاب اسلامی ایران مطرح باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان همیشه در موقع بحران، بصیرت خود را نشان داده و با هوشمندی خود علاج را قبل از واقعه نشان دادند و آذربایجان، در طول تاریخ انقلاب اسلامی، پیش قدم و همراه با مردم ایران و مطیع امام و رهبری بوده است.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: حضور با بصیرت، درست و به هنگام مردم آذربایجان در صحنه، آن ها را همیشه پیشرو در انقلاب اسلامی کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اینکه ۱۴۵ هزار رأی اولی در استان آذربایجان شرقی وجود دارد، عنوان کرد: رأی اولی‌ها و نسل جوان، فردا پای صندوق‌های رأی بیایند و سرنوشت خود را تعیین کنند.

حجت الاسلام آل هاشم در بخش دیگری با اشاره به اینکه مخاطب بیانیه گام دوم اسلامی تمامی مردم بودند، تاکید کرد: مخاطب خاص این بیانیه جوانان هستند چراکه بانشاط و انرژی و ریسک پذیر هستند و براین اساس باید در اجرایی کردن این بیانیه پیش قدم باشند.

امام جمعه تبریز افزود: جوانان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، هنری، ورزشی باید پیشگام شوند، بیانیه گام دوم یک منشور ۴۰ ساله آینده انقلاب اسلامی است و نقشه راه آینده به شمار می‌رود.

حجت الاسلام آل هاشم تولید و صنعت و ورزش ما به دست جوانان سرپا ایستاده است و بر همین اساس، باید با حضور در صحنه انتخابات، در تعیین سرنوشت خود، نقش آفرین باشند.

نماینده ولی فقیه در استان  گفت: امروز مملکت ما در موقعیتی قرار گرفته که باید در برابر تهدیدات دشمن قوی باشد و یکی از علائم قوی بودن داشتن مجلس قوی است.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: مجلس و انتخابات، روی اصول حضور پرشور مردم و نماینده اصلح، استوار است، افرادی که علاقمند به نظام اسلامی و کشور ایران هستند، حتی اگر درگیر مشکلات معیشتی و اقتصادی بوده و از ادارات گلایه مند هستند، حتماً در انتخابات شرکت کنند.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح ابراز داشت: نماینده منتخب مجلس، باید متخصص و متعهد باشد، در عین حال که باید مشکلات شهر را دنبال کند، نماینده ملت ایران است، باید روحیه مقاومت و ایستادگی بالایی داشته باشد.

حجت الاسلام آل هاشم عنوان کرد: فرمایشات رهبر انقلاب را به عنوان فصل الخطاب قرار داده و شجاع بوده و عاشق خدمت به مردم باشد و به این خدمت کردن افتخار کند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی ضمن توصیه به کاندیداها گفت: شنبه روز مهربانی است، از تمام کاندیداهای انتخاباتی می‌خواهیم از روز شنبه اختلافات را کنار بگذارند و با یکدیگر مهربان باشند و همگی به نمایندگان منتخب تبریک بگویند.

وی افزود: کاندیداهایی هم که به مجلس راه پیدا می‌کنند، ۱۰۰ روز تا آغاز مجلس جدید فرصت دارند تا وظایف و رسالت نمایندگی را مرور کرده و خود را برای حضور در مجلس آماده کنند.

ارسال نظرات