خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد؛

تامین امنیت انتخابات مجلس با ایجاد قرارگاه امام علی(ع)

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از آمادگی کامل پلیس برای تامین امنیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ایجاد شرایطی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خبر داد و گفت: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل با راه اندازی قرارگاه امام علی(ع) تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.
کد خبر: ۹۲۱۹۸۸۷
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حسین عبدی اظهار داشت: پلیس استان آذربایجان شرقی با آمادگی و هوشیاری کامل مسئولیت حفاظت و امنیت از سه هزار و53 صندوق اخذ آراء را برعهده داشته و نسبت به تامین نظم و امنیت کلیه حوزه‌های انتخابیه اصلی و فرعی در سطح استان اقدام خواهد کرد.

وی با بیان این‌که پلیس متولی تامین امنیت انتخابات است، افزود: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های موجود در فرماندهی انتظامی استان تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، شرایط برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم شود تا این مأموریت بسیار مهم به نحو احسن و کامل به سرانجام برسد.

سردار عبدی اضافه کرد: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل با راه اندازی قرارگاه امام علی(ع) تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است.

وی با بیان این‌که پلیس تمهیدات لازم برای تامین امنیت در قبل، حین و بعد از انتخابات را پیش‌بینی کرده است، گفت: این امنیت چه در حوزه‌های رای گیری شهرها و چه در سطح روستاها به بهترین شکل ممکن تامین خواهد شد.

سردار عبدی در پایان تامین امنیت صندوق های اخذ آراء را اولویت اصلی نیروی انتظامی عنوان کرد و تمامی شهروندان را برای حضور پررنگ در انتخابات مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها