دعوت فرمانده سپاه الغدیر یزد از مردم برای شرکت در انتخابات:

امروز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ایران افزوده می‌شود

فرمانده سپاه الغدیر یزد ابراز امیدواری کرد: انشاالله با حضور و همراهی همه مردم امروز نیز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت شریف ایران افزوده می شود.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۱۰
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی  با دعوت از ملت غیور ایران برای حضور پرشور در انتخابات عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات ایران می‌تواند رهنمود ایران قوی که رهبر انقلاب فرمودند: را با تشکیل مجلسی قوی تحقق بخشد.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: مردم ایران با شرکت در انتخابات در ۴۱ سال گذشته نشان دادند که به آینده کشور خود اهمیت می‌دهند و به نظام اسلامی که برخاسته از خون شهیدان و مجاهدت‌های بسیار مردم است اعتماد دارند.

وی تاکید کرد: مردم ما همانگونه که در مراسم تشییع و چهلم سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور حماسی خود مشت محکمی به دهان یاوه گویان آمریکایی زدند امروز نیز با شرکت در انتخابات این مسیر را ادامه می‌دهند.

پورشمسی ابراز امیدواری کرد: انشاالله با حضور و همراهی همه مردم امروز نیز برگ زرین دیگری بر دفتر افتخارات ملت شریف ایران افزوده می‌شود.

وی همچنین بیان داشت: در راستای برقراری امنیت صندوق‌های رای در استان یزد تامین امنیت ۳۰ درصد صندوق‌ها به سپاه الغدیر استان یزد واگذار شده و سپاه در این زمینه با نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی مشارکت دارد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات