استاندار گیلان با بیان اینکه انتخابات مجلس یازدهم در استان در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود گفت: 2 هزار و 559 شعبه اخذ رأی در سراسر گیلان در نظر گرفته شده از طرفی یک شعبه خاص نیز در بندرانزلی برای اقلیت‌های دینی فراهم شده است.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۱۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج  از رشت، ارسلان زارع صبح امروز در شعبه اخذ رای میدان شهدای ذهاب رشت با بیان  اینکه انتخابات مجلس یازدهم در استان در امنیت و سلامت کامل برگزار می‌شود اظهار داشت: طبق گزارشات واصله، مردم آگاه، هوشیار و بصیر سراسر گیلان برای انتخاب نماینده مورد نظر خود از همان ساعت آغاز اخذ رأی در شعب مختلف استان حاضر شده‌اند.

استاندار گیلان حضور گسترده مردم استان در رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی به ویژه برای شرکت در انتخابات را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: مردم گیلان از نخستین دقایق شروع اخذ رأی در پای صندوق‌ها حاضر شده و نشان دادند همچنان در تمام صحنه‌ها پیشتاز هستند.

زارع شرکت در انتخابات را در راستای حقوق شهروندی و محکم کردن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: رأی آگاهانه و هوشیارانه مردم و انتخاب کاندیداهای مورد نظرشان زمینه لازم برای توسعه کشور، ناامیدی دشمنان نظام و پیشرفت استان گیلان را فراهم می‌کند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ارتقاء ضریب امنیت ملی کشور، تقویت انسجام ملی را از دیگر کارکردهای حضور گسترده مردم در انتخابات دانست و ابراز داشت: میزان مشارکت مردم گیلان در انتخابات گذشته همواره از متوسط کشوری بالاتر بوده و امیدواریم امروز نیز این اتفاق خوب تکرار شود.

وی با بیان اینکه استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و وزارت کشور روند برگزاری انتخابات در سراسر کشود را برعهده دارند اظهار داشت: 2 هزار و 559 شعبه اخذ رأی در سراسر گیلان در نظر گرفته شده از طرفی یک شعبه خاص نیز در بندرانزلی برای اقلیت‌های دینی فراهم شده است.

استاندار گیلان به شرایط روزهای گذشته استان پس از بارش برف اشاره کرد و با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در استان برای برگزاری انتخابات وجود ندارد افزود: امیدواریم با شرکت گسترده مردم گیلان در پای صندوق‌های رأی، و مردم سایر استان‌ها شاهد برگزاری جشن ملی ایرانیان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات