ییس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه و آزمون الهی است و انتظار می‌رود مردم حضور خود در این عرصه را به ساعات پایانی موکول نکنند.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۶۶
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ حجت‌الاسلام امید رضا مبارک آبادی رییس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی با اشاره به استقبال گسترده مردم تا این لحظه گفت: از زمان شروع انتخابات تاکنون استقبال خوبی در شعب اخذ رای مناطق مختلف استان مرکزی وجود دارد و موج جمعیت در شعب در حال افزایش است.

وی افزود: تلاش‌های زیادی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان مرکزی انجام شده و ثمره برگزاری انتخابات امروز، نتیجه تعامل و همدلی ماه‌های گذشته است.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی ادامه داد: نمایندگان هیات نظارت این استان همه تلاش خود را در راستای وظایف محوله به کار گرفته‌اند و هیچ مشکلی در هیچ حوزه‌ای وجود ندارد.

حجت‌الاسلام مبارک‌آبادی عنوان کرد: هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی تا بامداد امروز (جمعه) ۲ هزار و ۵۱۴ کارت برای نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در این استان صادر شده است.

وی گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه و آزمون الهی است و انتظار می‌رود مردم حضور خود در این عرصه را به ساعات پایانی موکول نکنند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان مرکزی افزود: اختیاری بودن اثر انگشت در شعب اخذ رای به پیشنهاد این استان بوده که در سطح کشور اجرایی شده و یک اقدام به موقع و مناسب بود.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات