خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود گفت: انتخابات روز جشن ملی و جهاد عمومی است که موجب رشد کشور شده و با تشکیل مجلسی قوی نیات استکبار را خنثی می کند.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۷۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲
انتخابات روز جشن ملی و جهاد عمومی/انتخابات موجب رشد کشور و خنثی کننده نیات استکباربه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های نمازجمعه شاهرود که در حسینیه اعظم مدرسه قلعه این شهر برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه فارغ از این که در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی چه کسانی به مجلس راه یابند، مردم برنده این انتخابات هستند افزود: برنده بزرگ این حرکت عمومی ملت ایران است که در چند ماه گذشته در تمامی صحنه‌ها از جمله تشییع با شکوه شهید سردار سلیمانی و راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن حضور داشتند.
وی از مشارکت همگی نامزد‌های انتخابات شهرستان شاهرود تقدیر کرد و تصریح کرد: فردای روز انتخابات شنبه مهرورزی است که هر کس منتخب مردم شد باید مورد حمایت دیگر نامزد‌ها قرار گیرد تا رشد و توسعه ایران و شهرستان را شاهد باشیم.
امینی با بیان اینکه رعایت قوانین تبلیغات انتخاباتی در شهرستان نسبت به جا‌های دیگر بهتر بود، ادامه داد: نماینده منتخب و حامیان آن‌ها باید موفقیت را از خدا بدانند و فکر نکنند که عکس و تبلیغات آنان موجب شده تا نظر مردم به آن‌ها جلب شود.
امام جمعه شاهرود منتخب مردم را نماینده کشور خواند و گفت:نمایندگان نخست نماینده همه مردم کشور هستند و سرنوشت ملت را عوض می‌کنند و باید با کار خود توقع مردم را برآورده کنند.
امینی انتخابات را مسابقه قانونی و معنوی دانست و افزود: پس از اعلام نتیجه همه نامزد‌ها به فرد منتخب مردم تبریک گفته و به او در ادامه راه برای رشد و توسعه شهرستان کمک کنند.
امام جمعه شاهرود به بیانات رهبری در جمع مداحان اشاره کرد و گفت: مداحان باید مجالس شادی و عزای مردم را مدیریت کنند که این امر در مجالس عزا رعایت شده، اما در آیین‌های شادی تاکنون سازمان‌های فرهنگی و هنری به خوبی عمل نکرده اند.
وی به دیدار مردم تبریز با رهبری اشاره کرد و اظهار کرد: انتخابات روز جشن ملی و جهاد عمومی است که موجب رشد کشور شده و با تشکیل مجلسی قوی نیات استکبار را خنثی می‌کند.
امینی با اشاره به وصیت نامه سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: این وصیت نامه بیانگر اعتقادات صحیح، اعتقاد به ائمه اطهار، معاد و ولایت است.
وی به حمایت از، ولی فقیه در این وصیت نامه نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهید به محور مقاومت توصیه کرده که نیاز امروز مردم داشتن رهبردینی آگاه برای رسیدن به موفقیت است.
امام جمعه شاهرود به روایتی از امام هادی (ع) نیز اشاره کرد و گفت: کسی که پرهیزکار باشد و تقوا پیشه کند دیگران از او پرهیز کرده و به او ضرر و آسیب نمی‌زنند.
وی تصریح کرد: کسی که برای خشنودی مردم معصیت می‌کند باید یقین داشته باشد که همین مردم بر علیه وی قیام کرده و از او بد خواهند گفت.
امینی با اشاره به سوم رجب که مصادف است با سالروز شهادت امام هادی (ع)، افزود: مبارزه با تحریف و بدعت در حوزه اعتقادات و احکام و همچنین تشکل آفریدن در قالب انقلاب فرهنگی و تربیت شاگردان را از عمده فعالیت‌های آن امام برشمرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها