خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: حضور پرشور مردم مایه شکوه، عزت و آبروی بین المللی کشور و موجب تحکیم امنیت و آرامش پایدار کشور است.
کد خبر: ۹۲۱۹۹۷۹
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
حضور مردم در انتخابات مایه شکوه، عزت و آبروی کشورسرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با بیان اینکه انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی و مردم سالاری دینی است افزود: انتخابات یکی از عرصه‌هایی است که ملت ایران طی ۴۱ سال گذشته آن را در زمره وظایف شرعی، ملی و انقلابی غفلت ناپذیر تلقی و با حضور هوشمندانه و انتخاب آگاهانه خود همواره ابهت، عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان کشیده است.
وی خاطر نشان کرد:بی‌تردید حضور متراکـم، حداکثری و عمومی و در عین حال مومنانه و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای در انتخابات، آن هم در امتداد یوم الله تشییع، تکریم و بدرقه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به ابدیت، حماسه شگفتی‌ساز و معجزگون دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی و ایران خلق می‌کند.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود تصریح کرد: با این حضور سیلی محکم دیگری به آمریکای تروریست و جنایتکار، آمال و آرزو‌های شیطانی جبهه دشمن می‌خورد و با ارتقای قدرت ملی، نوید بخش تولید مجلسی معظم، مقتدر و درخور شایستگی‌های ملت ایران گردد.
وی با اشاره به اینکه انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ در لبیک به ندای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است گفت: این حضور را نشان‌دهنده بلوغ سیاسی ایرانیان و ارتقای موقعیت و تثبیت موفقیت‌های نظام است.
خوشقدم ادامه داد: حضور پرشور مردم مایه شکوه، عزت و آبروی بین المللی کشور و موجب تحکیم امنیت و آرامش پایدار کشور است.
وی با بیان اینکه با انتخاب اصلح مجلس آینده با حضور نمایندگانی با ایمان، شجاع، کارآمد، وظیفه شناس، پرانگیزه وفادار به ملت، انقلاب و کشور، مجلسی در تراز انقلاب اسلامی است خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها