دستگیری متخلفانی که اقدام به خرید و فروش رأی در پاکدشت می کردند

خبرگزاری بسیج: فرماندار پاکدشت از دستگیری افرادی که اقدام به خرید و فروش رأی در جریان برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان می کردند خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۳۱
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳

هادی تمهیدی فرماندار و رئیس شورای تأمین پاکدشت گفت: با حضور ضابطین دستگاه قضایی، دادستان و معاون دادستان پاکدشت در میدان انتخابات، تعدادی از افراد که مبادرت به خرید و فروش رأی می‌کردند شناسایی و با تکمیل مستندات دستگیر شدند.وی به تعداد این افراد اشاره‌ای نکرد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه پاکدشت گفت: مردم شریف پاکدشت در نخستین ساعات آغاز انتخابات، با حضور در شعب اخذ رأی، آراء خود را به صندوق ریخته و بار دیگر همراهی خود را با آرمان‌های نظام به اثبات رساندند.

وی گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، ۱۵۴ شعبه آرای مردم را در مناطق شهری و روستایی این شهرستان جمع‌آوری می‌کنند که از این تعداد، ۱۲۱ شعبه در بخش مرکزی و ۳۳ شعبه در بخش شریف آباد مستقر شده که ۴ شعبه سیار و مابقی شعب ثابت خواهد بود.

تمهیدی اظهار کرد: ۸ نامزد انتخاباتی، برای کسب یک کرسی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه پاکدشت، با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی تصریح کرد: یک هزار و ۶۵۰ نفر از جمله نماینده فرماندار، کاربر و بازرس برگزاری انتخابات را در حوزه پاکدشت بر عهده دارند.

 

 

  

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار