خبرگزاری بسیج: همزمان با سرار کشور«مردم شهرستانهای شهریار،قدس،ملارد،رباط کریم و بهارستان»از نخستین ساعات امروز در راستای ایرانی مقتدر،پای صندوق های رأی آمدند،تا همانند سنوات گذشته حماسه دیگری را خلق کنند.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۳۳
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹

به گزارش خبرنگار غرب استان-خبرگزاری بسیج:صبح امروز با آغاز جنگ ‌روانی و تبلیغاتی دشمن«مبنی بر شیوع ویروس کرونا»که در جهت کم رنگ نشان دادن انتخابات صورت گرفت،نتوانست بر عزم و اراده مردم همیشه در صحنه غرب استان تهران تاثیر بگذارد و از نخستین ساعات،«مردم شهرستانهای شهریار،قدس،ملارد،رباط کریم و بهارستان»پای صندوق رأی آمدند،تا با انتخاب خود  موئلفه های قدرت نظام را تقویت سازند.

نوراله طاهری،فرماندار شهرستان شهریار و رئیس حوزه انتخابی(شهریار،قدس و‌ملار)در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در گفتگو با«بسیج»، حضور پرشور مردم این شهرستانها، در مشارکتهای عمومی کشور را بی نظیر توصیف و خاطر نشان کرد:تمامی موفقیت ها و ‌پیشرفت در عرصه های گوناگون  نظام،با پشتوانه مردمی بدست آمد و مردم  این حوزه انتخابی از گذشته تا کنون، سهم بسزایی  را در آبادانی ایران اسلامی ایفا کرده اند.

فرماندار شهرستان شهریار،با تأکید بر«برگزاری سالم انتخابات» تصریح کرد:تمامی فرایند انتخابات الکترونیکی است و مردم به دلیل ثبت کدملی در دستگاه های احراز هویت، تنها امکان یک بار رأی دادن را میتوانند داشته باشند.

طاهری،در خاتمه این گفتگو،با اهمیت دانستن این انتخابات در گام دوم انقلاب یادآورشد: حضورمثال زدنی مردم ،در اولین انتخابات گام دوم انقلاب،علاوه بر اینکه تمامی معادلات دشمن را بر هم زد، توانست نظام را  هم بیمه کند.

ارسال نظرات