خبرهای داغ:

برگزاری اردوی زیارتی خانواده های معظم شهدا و ایثارگر هندیجان

خانواده های معظم شهدا و ایثارگر شهرستان هندیجان به اردوی زیارتی حرم مطهر امامزاده عبدالله (ع)باتلاش اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان و همکاری ناحیه سپاه و اجرای کارگاه آموزش خانواده با موضوع سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س)برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۷۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷

معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه هندیجان حجت الاسلام والمسلمین حیدریان نژاد در جمع خانواده های معظم شهدا و ایثارگر و رئیس و پرسنل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان از راه وروش و سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س)سخنرانی نمود.

 حجت الاسلام والمسلمین حیدریان نژاد اظهار داشت : حضرت فاطمه زهرا(س)در راه ولایت و امامت و دفاع از سنت های پیامبر اسلام در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و مبارزه نمود و هیچگاه مولا امام علی (ع)را تا آخرین لحظه شهادت تنها نگذاشت و زندگی حضرت سراسر الگو ودرس های آموزنده است .

درادامه گزارش، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان هندیجان برادر بدعذار از همکاری فرمانده و جانشین ناحیه سپاه ، روابط عمومی و تبلیغات ناحیه سپاه و خبرنگار بسیج نیوز هندیجان و معاونت تعلیم و تربیت ناحیه سپاه در برگزاری این اردوی زیارتی تقدیر و تشکر نمود .

 

وی افزود: برنامه های متنوعی برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگر باکیفیت خوب انجام خواهد گرفت و ما هر چه داریم به برکت خون مطهر شهدا و استقامت و صبر خانواده های معظم شهدا و ایثارگر داریم و ما هر کاری انجام بدیم یک وظیفه در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها