خبرهای داغ:
معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان گفت: بنا بر هماهنگی هایی که صورت گرفته است، مقرر شد تا امسال در مدارس سطح استان همدان، منشور روحانیت امام خمینی(ره) مطالعه و خوانش قرار گیرد.
کد خبر: ۹۲۲۰۰۸۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸

به گزارش سرویس بسیج طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان  با اشاره به سوم اسفند سالروز انتشار منشور روحانیت امام خمینی(ره)، گفت: در اسفند سال ۶۷ حضرت امام خمینی(ره) نامه‌ای خطاب به حوزه‌های علمیه و روحانیون، تحت عنوان منشور روحانیت را منتشر کردند که از می‌توان به عنوان چراغ راه روحانیت نام برد.

وی افزود: از آنجایی که مخاطب این منشور همه طلاب و حوزه‌های علمیه هستند، بازخوانی و تکرار مطالب آن بسیار ضروری و مهم است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان همدان، با بیان اینکه هر ساله در این ایام برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه بازخوانی منشور روحانیت در مدارس و حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: بنا بر هماهنگی‌هایی که صورت گرفته است، مقرر شد تا امسال در مدارس سطح استان همدان، متن این منشور مورد مطالعه و خوانش قرار گیرد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی از اجرای این کار، آشنایی طلاب با بیانات رهبر کبیر انقلاب در زمینه روحانیت و تبیین اهمیت منشور روحانیت در حوزه‌های علمیه است.

حوزه نیوز

ارسال نظرات