معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین

آغاز تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی رفاهی قزوین

بیگدلی گفت: در آستانه فرا رسیدن نوروز، به منظور ارزیابی وضعیت و کیفیت خدمات به مسافران و گردشگران، طرح تشدید نظارت بر فعالیت مجتمع‌های خدماتی رفاهی میان راهی استان از اول اسفندماه آغاز شد
کد خبر: ۹۲۲۰۱۲۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

فیاض بیگدلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز ۹۹ انتظار می رود تمام مجتمع‌های خدماتی رفاهی میان راهی استان با رفع نواقص و ایرادات جزیی احتمالی، خود را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده کنند.

وی اضافه کرد: در نظارت و بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی فعال استان قزوین شاخصه‌های مختلفی چون وضعیت نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، سیستم گرمایشی نمازخانه، رستوران و آشپزخانه، پارکینگ و ورودی و خروجی مجتمع مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیگدلی در ادامه از مجتمع‌های خدماتی رفاهی خواست به منظور تسهیل دسترسی جانبازان و معلولان به خدمات این مراکز، فضاهای خود را متناسب با وضعیت این گروه‌ها مناسب سازی کنند.

وی گفت: جذب مسافران جاده‌ای به داخل مجتمع‌های خدماتی رفاهی و استفاده از امکانات آنها جهت استراحت یکی از مهم ترین هدف تاسیس این مجتمع‌ها است که نقش بسیار مهم و موثری در کاهش تصادفات رانندگی دارد.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین افزود: این مجتمع ها علاوه بر تاثیرگذاری در کاهش حوادث رانندگی، به جهت قرارگیری در کنار راه‌ها پیش از ورود به داخل شهرها، می‌توانند با بسته خدماتی خود مانند ویترینی برای جذب گردشگر عمل کنند.

۳۲مجتمع خدماتی رفاهی در استان قزوین آماده میزبانی از مسافران نوروز ۹۹ است.

1010/ت30.ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار