امام جمعه ابهر گفت: بیمارستان تامین اجتماعی امید ابهر کیفیت خدمات دهی بسیار مطلوبی دارد. امام جمعه ابهر گفت: بیمارستان تامین اجتماعی امید ابهر کیفیت خدمات دهی بسیار مطلوبی دارد.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۷۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در دیدار با رئیس بیمارستان امید ابهر با بیان اینکه خدمات دهی در این بیمارستان در سطح بالایی انجام می شود، اظهار داشت: در این مرکز درمانی رسیدگی به امور بیماران به صورت مطلوب انجام می شود.

وی نظافت و بهداشت را از نکات بارز این بیمارستان برشمرد و تصریح کرد: تقویت و توسعه بیمارستان ها از حیث تخصصهای پزشکی و همچنین حل مشکل کمبود پزشک به نفع نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی در پایان اظهار امیدواری کرد همواره شاهد تحولات جدید و ارتقاء روز افزون خدمات این مرکز درمانی که مامن و پناهگاه و امید بیماران و بیمه شدگان و بازنشستگان است، باشیم.

دکتر شعبان علوی رئیس بیمارستان امید ابهر نیز در این دیدار درخصوص فعالیتها و خدمات دهی بیمارستان به بیمه شدگان و مراجعین و دستاوردهای ارزشمند این مرکز درمانی از جمله کسب رتبه اول در زمینه اعتبار بخشی و استاندارد سازی در سطح استان، گزارش مبسوطی ارائه کرد.
وی از همکاری چند نفر از متخصصان جراحی،  قلب، زنان و زایمان و سونوگرافیست خبر داد و یاد آور شد: اعتبارات و نقشه اولیه درمانگاه تخصصی در بیمارستان امید ابهر فراهم شده  که نوید بخش توسعه، آرامش و ارتقاء انگیزه کادر درمانی است.
وی به طرح ارتقاء هتلینگ و بازسازی و تجهیز بخشهای زنان و اطفال این مرکز در سال 99 پرداخت و خاطر نشان کرد: با اجرای کامل این طرح، افزایش رضایت شهروندان و بیمه شدگان منطقه و خدمات دهی مطلوبتر فراهم خواهد شد.
 

ارسال نظرات