شیرکوند افزود: مشتری مداری و رضایت مراجعین از سازمان تامین اجتماعی برای ما اصل و تمام جهت گیری ها بر همین اساس انجام می گیرد چرا که صاحبان اصلی این سازمان شرکای اجتماعی اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران هستند.
وی گفت: غیرحضوری کردن خدمات تامین اجتماعی اقدام مهمی است که برای خروج از سیستم سنتی و حرکت در مسیر ملحق شدن به خدمات الکترونیکی انجام می گیرد و تامین اجتماعی یکی از سازمانهائی است که توانسته گامهای خوب و موثری در این زمینه بردارد.
شیرکوند به اجرای طرح خدمات الکترونیکی و غیرحضوری اعم از تعهدات کوتاه مدت ،درخواست دفترچه درمانی،درخواست و مشاهده بازرسی کارگاهها و ثبت اعتراض به بازررسی،مشاهده احکام و فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران،استعلام وضیعت بیمه پردازی و ثبت اعتراض سوابق حق بیمه و ... اشاره کرد و گفت: مردم استان بوشهر از الکترونیکی شدن خدمات استقبال خوبی انجام داده اند.
آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار با بیان این نکته که سردار سلیمانی فرمانده بزرگ جبهه مقاومت بود و برای اعتبار و سربلندی همه مسلمانان تلاش می کرد، افزود: باید هشیار باشیم تا ماموریت سردار سلیمانی مغفول نماند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات تامین اجتماعی در استان، اشاره داشت : ظرف 2 سال اخیر حتی یک اعتراض از جانب سازمان تامین اجتماعی به دفتر ارائه نشده است .
وی از خدمات و تلاش های مدیران و کارکنان این سازمان در خدمات رسانی به مردم تقدیر و ضمن تاکید بر اجرای سریع خدمات غیرحضوری با هدف تسریع در ارائه خدمات به مخاطبین که عمدتا از اقشار آسیب پذیر هستند، گفت: آرامش و آسایش بیمه شدگان ،کارفرمایان و مستمری بگیران در گرو تلاش مطلوب کارکنان تامین اجتماعی است و این کارکنان هستند که در مواقع اضطرار می توانند یاریگر نیازمندان باشند.