مدیرکل و کارکنان تامین اجتماعی بوشهر با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۷۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، عبدالله شیرکوند، مدیرکل تأمین اجتماعی استان بوشهر در این دیدار با اشاره به نقش تأمین اجتماعی به عنوان بزرگ ترین سازمان بیمه ای کشور گفت: تأمین اجتماعی یک سازمان بین نسلی و حق الناس است که درحال حاضر بالغ بر 43 میلیون نفر از جمعیت کشور را تحت پوشش قرار داده و بقا و حیات آن مستقیما با سرنوشت وزندگی نیمی از جمعیت کشور گره خورده است.

شیرکوند افزود: مشتری مداری و رضایت مراجعین از سازمان تامین اجتماعی برای ما اصل و تمام جهت گیری ها بر همین اساس انجام می گیرد چرا که صاحبان اصلی این سازمان شرکای اجتماعی اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران هستند.
وی گفت: غیرحضوری کردن خدمات تامین اجتماعی اقدام مهمی است که برای خروج از سیستم سنتی و حرکت در مسیر ملحق شدن به خدمات الکترونیکی انجام می گیرد و تامین اجتماعی یکی از سازمانهائی است که توانسته گامهای خوب و موثری در این زمینه بردارد.
شیرکوند به اجرای طرح خدمات الکترونیکی و غیرحضوری اعم از تعهدات کوتاه مدت ،درخواست دفترچه درمانی،درخواست و مشاهده بازرسی کارگاهها و ثبت اعتراض به بازررسی،مشاهده احکام و فیش حقوقی بازنشستگان و مستمری بگیران،استعلام وضیعت بیمه پردازی و ثبت اعتراض سوابق حق بیمه و ... اشاره کرد و گفت: مردم استان بوشهر از الکترونیکی شدن خدمات استقبال خوبی انجام داده اند. 

آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این دیدار با بیان این نکته که سردار سلیمانی فرمانده بزرگ جبهه مقاومت بود و برای اعتبار و سربلندی همه مسلمانان تلاش می کرد، افزود: باید هشیار باشیم تا ماموریت سردار سلیمانی مغفول نماند.
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقدامات تامین اجتماعی در استان، اشاره داشت : ظرف 2 سال اخیر حتی یک اعتراض از جانب سازمان تامین اجتماعی به دفتر ارائه نشده است .

وی از خدمات و تلاش های مدیران و کارکنان این سازمان در خدمات رسانی به مردم تقدیر و ضمن تاکید بر اجرای سریع خدمات غیرحضوری با هدف تسریع در ارائه خدمات به مخاطبین که عمدتا از اقشار آسیب پذیر هستند، گفت: آرامش و آسایش بیمه شدگان ،کارفرمایان و مستمری بگیران در گرو تلاش مطلوب کارکنان تامین اجتماعی است و این کارکنان هستند که در مواقع اضطرار می توانند یاریگر نیازمندان باشند.

ارسال نظرات