خدمتگزاری به بیماران افتخاری بزرگ برای سازمان تامین اجتماعی است

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: خدمتگزاری به بیمه شدگان تامین اجتماعی که بخش اعظم آن جامعه شریف کارگران و تولیدکنندگان هستند، افتخاری بزرگ برای کارکنان سازمان است.
کد خبر: ۹۲۲۰۱۸۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد تاسیس بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه با حضور مدیر درمان، معاونین، روسای بیمارستان و کارکنان بازنشسته برگزار شد.

دکتر ثریا پازوکی در این آئین گفت: خدا را شاکریم که دو دهه خدمتگزار بیمه شدگان تامین اجتماعی در شهرستان ساوه هستیم.

وی افزود: جایگاه بیمارستان چمران در طول این سالها نسبت به گذشته ویژه تر شده است و کسب موفقیت ها در تمامی این سالها مرهون تلاش های ارزنده تمامی کارکنان پرتلاشی است که با عشق خدمت رسانی و احساس وظیفه شرعی و انسانی خود به جامعه شریف کارگری، تولید کنندگان و بازنشستگان خدمات درمانی ارائه می نمایند.
دکتر پازوکی در ادامه با تبریک بیستمین سال تاسیس بیمارستان شهید دکتر چمران تصریح کرد: خدمت به جامعه تولید کنندگان و کارگران توفیق الهی و افتخاری بزرگ برای کارکنان سازمان تامین اجتماعی است و باید برای خدمت رسانی مطلوب به بیمه شدگان از حداکثر توان و تمامی ظرفیت‌ها  استفاده کنیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی افزود: حوزه درمان ویترین سازمان تامین اجتماعی و خط مقدم ارائه خدمات به بیمه شدگان و بازنشستگان است و در شرایط کنونی کشور وظیفه همکاران بخش درمان سنگین‌تر است و باید با افزایش کارایی مراکز و استفاده بهینه از ظرفیت ها برای افزایش سطح سلامت و رضایتمندی بیمه شدگان تلاش کنیم.
گفتنی است، در پایان این مراسم، از پزشکان، پرستاران، کارمندان نمونه، خادمین و فعالان نماز، ورزشکاران مدال آور و کارکنان بازنشسته با اهدا لوح و جوایز تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار