ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری کمپین آموزشی پیشگیری از ناباروری در شهرستان نظرآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۰۲۳۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر علی جمال محمدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت:کمپین پیشگیری از ناباروری  با حضور کارکنان واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد در پایگاه بسیج مسجد غدیریه شهرستان نظرآباد برگزار شد.

کمپین آموزشی پیشگیری از ناباروری در شهرستان نظرآباد برگزار شد

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز گفت: با همکاری دانشگاه علوم پزشکی البرز و کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد توانستیم در این روز ۷۰ نفر از دختران و مادران این شهرستان را آموزش دهیم.

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز ادامه داد: این طرح ویژه دختران و مادران شهرستان نظرآباد بوده و با برگزاری این دوره ها نسبت به آگاه سازی افراد در سطح شهرستان اقدام می گردد.

وی ادامه داد: در این کمپین، آموزش های لازم درخصوص پیشگیری از ناباروری به دختران و مادران داده شد.

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در ماه های آینده شدند.

دکتر علی جمال محمدی در آخر گفت : از دانشگاه علوم پزشکی البرز، کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان نظرآباد و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات